Αρχική | Οικονομία | Ευρωπαϊκή Οικονομία | GfK: Ανακάμπτει το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

GfK: Ανακάμπτει το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
GfK: Ανακάμπτει το καταναλωτικό κλίμα τον Μάρτιο στη Γερμανία

Το γερμανικό καταναλωτικό κλίμα αναμένεται να ανακάμψει τον Μάρτιο, μετά από την κατάρρευση που προκάλεσε η ενίσχυση των περιορισμών για τον κορονοϊό στην αρχή του έτους, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών GfK.

"Η πρόσφατη πτώση στον αριθμό των κρουσμάτων και η έναρξη των εμβολιασμών τροφοδοτούν ελπίδες για μια ταχεία χαλάρωση των μέτρων”, ανέφερε ο Rolf Buerkl, της GfK.

Ο δείκτης καταναλωτικού κλίματος για τον Μάρτιο αναμένεται να αυξηθεί στις -12,9 μονάδες από την αναθεωρημένη μέτρηση των -15,5 μονάδων τον Φεβρουάριο.

Οι αναλυτές ανέμεναν άνοδο στις -14,5 μονάδες.

Οι τρεις υποδείκτες της GfK εμφάνισαν κέρδη τον Φεβρουάριο. Τόσο ο δείκτης οικονομικών προσδοκιών και προσδοκιών για το εισόδημα, αντιστάθμισαν τις ζημιές του προηγουμένου μήνα, ενώ ο δείκτης τάσεων για αγορές έχει ανακτήσει περί το ένα πέμπτο των απωλειών.

Η δυνατότητα αγοράς σημείωσε άνοδο στις 7,4 μονάδες τον Φεβρουάριο από τις 0 μονάδες τον Ιανουάριο, όταν είχε σημειώσει πτώση 37 μονάδων.

Ο Buerkl τόνισε πως το καταναλωτικό κλίμα στη Γερμανία θα ανακάμψει σημαντικά μόνο όταν λήξει το αυστηρό lockdown και αρχίσουν να λειτουργούν ξανά καταστήματα, ξενοδοχεία και εστιατόρια.

 

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text