Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Έτοιμος ο όμιλος Φουρλή για είσοδο σε νέο τομέα δραστηριότητας

Έτοιμος ο όμιλος Φουρλή για είσοδο σε νέο τομέα δραστηριότητας

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Έτοιμος ο όμιλος Φουρλή για είσοδο σε νέο τομέα δραστηριότητας

Η επόμενη κίνηση θα αφορά τον ευρύτερο χώρο της ευεξίας και οι ανακοινώσεις αναμένονται το προσεχές διάστημα. Άνοιγμα νέων καταστημάτων IKEA το 2021 στη Σόφια και στο κέντρο της Αθήνας.

Ένα νέο κεφάλαιο επιχειρηματικής δραστηριότητας προτίθεται να ανοίξει ο όμιλος Φουρλή, μέσα στο επόμενο διάστημα. Η νέα δραστηριότητα εντάσσεται στον ευρύτερο χώρο της ευεξίας (wellness), τάση η οποία αναδύθηκε κατά την διάρκεια της πανδημίας, και η οποία αναμένεται να ενισχυθεί έτι περαιτέρω στο μέλλον. Η διοίκηση της εισηγμένης βρίσκεται ακόμη στο στάδιο των συζητήσεων για την νέα δραστηριότητα, επιφυλασσόμενη να αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες όταν αυτές θα έχουν ολοκληρωθεί, το προσεχές διάστημα.

Ο όμιλος Φουρλή πρόκειται να ανακοινώσει στο τέλος του μήνα τα οικονομικά αποτελέσματα για την χρήση 2020, τα οποία, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες θα είναι σχετικά βελτιωμένα συγκριτικά με το εννεάμηνο του έτους, στην βάση της ικανοποιητικής παραγωγής ελεύθερων ταμειακών ροών και της περικοπής ανελαστικών δαπανών, εξέλιξη που επετεύχθη εν πολλοίς χάρη και στο κλείσιμο των φυσικών καταστημάτων για μεγάλο χρονικό διάστημα το τελευταίο τρίμηνο του έτους και την ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Σε ό,τι αφορά την τρέχουσα χρήση, μετά το άνοιγμα του πρώτου μικρού μεγέθους καταστήματος ΙΚΕΑ στον Πειραιά τον Ιανουάριο, έπεται το άνοιγμα ενός αντιστοίχου εντός εμπορικού κέντρου στην Σόφια της Βουλγαρίας, και ενός ακόμη στο κέντρο της Αθήνας. Για το 2022, σχεδιάζεται το άνοιγμα ενός ακόμη μικρού μεγέθους (έως 2.000 τμ) καταστήματος ΙΚΕΑ στην Θεσσαλονίκη, ενώ ειδικά για το καλοκαίρι του 2022 προγραμματίζεται το άνοιγμα δύο καταστημάτων μεσαίου μεγέθους, έως 10.000 τμ, σε Πάτρα και Ηράκλειο, περιοχές όπου έχουν ήδη αποκτηθεί τα σχετικά οικόπεδα.

Ο όμιλος επενδύει στην πολυκαναλική (omnichannel) προσέγγιση σε ό,τι αφορά την εμπειρία του πελάτη, τόσο για την αλυσίδα ΙΚΕΑ όσο και για τις αλυσίδες αθλητικών ειδών Intersport και Athlete’s Foot. Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά τις περιόδους που τα καταστήματα παραμένουν κλειστά, ο τζίρος μέσω των αντίστοιχων e-shops δύναται να προσεγγίσει ακόμη και το 35% του επιθυμητού τζίρου υπό φυσιολογικές συνθήκες, στοιχείο που εκτιμάται ότι θα παραμείνει σε έναν βαθμό ως παρακαταθήκη και την μετά covid εποχή.

Προκειμένου λοιπόν να υποστηρίξει την ενδοδιακίνηση των προϊόντων και των τριών αλυσίδων, ο όμιλος Φουρλή σχεδιάζει να δαπανήσει 12 εκατ. ευρώ για την αναβάθμιση του κέντρου logistics που διατηρεί στα Οινόφυτα (ήδη έχουν διατεθεί 2 εκατ ευρώ), ώστε να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες αποκλειστικά για τις αλυσίδες Intersport και Athlete’s Foot στις τέσσερις χώρες όπου έχουν παρουσία, ενώ αξιοποιεί το κέντρο που διατηρεί από το 2010 στο Σχηματάρι αποκλειστικά και μόνο για την  ενίσχυση του e-commerce της αλυσίδας ΙΚΕΑ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα νέα, μικρότερα καταστήματα της σουηδικής αλυσίδας παρέχουν την δυνατότητα στον επισκέπτη να αγοράσει κυρίως αξεσουάρ οικιακού εξοπλισμού, ενώ για τα έπιπλα και τα μεγαλύτερα είδη προτείνεται η παραγγελία κι αποστολή τους στην οικία του πελάτη, απευθείας από τις αποθήκες της εταιρείας. Ήδη πάντως η ανταπόκριση του κόσμου του Πειραιά ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντική κατά τις -λίγες- ημέρες που το κατάστημα  ΙΚΕΑ λειτούργησε, πιστοποιώντας το ενδιαφέρον του καταναλωτικού κοινού για συναφείς αγορές. Εκτιμάται εξάλλου ότι, εφόσον ομαλοποιηθεί η υγειονομική κατάσταση στην χώρα μας, θα υπάρξει ένα καταναλωτικό κρεσέντο, απόρροια των μηνών εγκλεισμού τον τελευταίο χρόνο, στη σκιά της πανδημίας.

 

Πηγή: businessdaily.gr - ΜΑΙΡΗ ΛΕΜΠΕΣΗ

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text