Αρχική | Εταιρίες | Ελληνικές Εταιρίες | Huawei: Ανακοίνωσε νέα λανσαρίσματα και για την ελληνική αγορά

Huawei: Ανακοίνωσε νέα λανσαρίσματα και για την ελληνική αγορά

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Huawei: Ανακοίνωσε νέα λανσαρίσματα και για την ελληνική αγορά

Ο νέος Country Manager της εταιρείας, Andy Miao, υπογράμμισε τη σημασία που έχει η ελληνική αγορά, ενώ παράλληλα αναφέρθηκε και στα νέα λανσαρίσματα που θα είναι διαθέσιμα τους επόμενους μήνες στη χώρα.

Η Huawei, παρόλες τις προκλήσεις των τελευταίων δύο ετών δεν παύει να σημειώνει θετική πρόοδο, να κατακτά σημαντικά μερίδια αγοράς, να κερδίζει την πρωτιά σε διάφορες προϊοντικές κατηγορίες και να χτίζει το όραμά της προς έναν «έξυπνο» κόσμο απόλυτης διασυνδεσιμότητας, επισήμανε σε διαδικτυακή συνέντευξη Τύπου της Huawei CBG Ελλάδος, ο νέος Country Manager, Andy Miao, ο οποίος ηγείται πλέον των κινήσεων της Huawei στην ελληνική αγορά στον τομέα των καταναλωτικών προϊόντων.

Παράλληλα, ο Marketing Director, Πέτρος Δρακόπουλος και ο Retail Director και CTA Retail, Θάνος Ψυχάρης, παρουσίασαν αναλυτικά όλες τις τελευταίες ενημερώσεις γύρω από την ανάπτυξη της Huawei σε παγκόσμιο και τοπικό επίπεδο, ενώ επίσης ανακοίνωσαν μερικά από τα νέα λανσαρίσματα που ξεκινούν σήμερα και θα συνεχίσουν και τους επόμενους μήνες στην ελληνική αγορά: ευφυή ακουστικά με προσαρμόσιμο Active Noise Cancellation, έξυπνα ρολόγια τελευταίας τεχνολογίας, προηγμένα μοντέλα laptops.

Οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν, επίσης, και για τις τελευταίες εξελίξεις και τη στρατηγική της Huawei γύρω από το Huawei Mobile Services (HMS) με την εταιρεία να δεσμεύεται ότι το AppGallery θα συνεχίσει να εμπλουτίζεται διαρκώς με νέες top εφαρμογές, με στόχο να προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες αλλά και προνόμια μεγάλης αξίας στον καταναλωτή.

Σημαντική η ελληνική αγορά για τη Huawei

Όπως ανέφερε και ο νέος Country Manager της Huawei CBG Ελλάδος, Andy Miao, μιλώντας για την ελληνική αγορά τα έξυπνα ρολόγια έχουν γίνει η πρώτη επιλογή των καταναλωτών (με αλματώδη αύξηση πωλήσεων της τάξεως του 167% από το 2019) και τα wireless ακουστικά της να κερδίζουν ολοένα και περισσότερους χρήστες με στόχο την πρωτιά το 2021. Επόμενα βήματα της Huawei για το 2021 είναι η ένταξη νέων εφαρμογών και περαιτέρω ανάπτυξη του AppGallery αλλά και πολλών συνεργειών με παρόχους περιεχομένου για τη δημιουργία επιπλέον παροχών για τον καταναλωτή, ενώ τελικός στόχος είναι να βελτιστοποιηθεί η εμπειρία του καταναλωτή.

Το πρώτο λανσάρισμα για το 2021 είναι τα νέα TWS ακουστικά HUAWEI FreeBuds 4i, τα οποία προσφέρουν μεγάλη αυτονομία στην με ισχυρή μπαταρία, ποιότητα ήχου και Active Noise Cancellation (ANC). Τα HUAWEI FreeBuds 4i, όπως ανακοινώθηκε, κληρονομούν τις δυνατότητες της σειράς HUAWEI FreeBuds, συμπεριλαμβανομένης της μεγάλης διάρκειας της μπαταρίας, της ποιότητας του ήχου και του αποτελεσματικού ANC. Τα νέα ακουστικά της Huawei είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τη Δευτέρα 5 Απριλίου 2021, από το δίκτυο συνεργατών της εταιρείας και με δώρο ένα Huawei Band 4.

H Huawei κατακτά τους καταναλωτές παγκοσμίως

Σύμφωνα με στοιχεία πουν ανακοινώθηκαν, η αξία του brand σε παγκόσμιο επίπεδο παραμένει πολύ υψηλή: Νο10 στο Brands Finance, Νο49 στο Fortune, Νο45 στο Brandz. Στην αγορά των έξυπνων κινητών και την αγορά των wearables, η Huawei συγκαταλέγεται μεταξύ των τριών πρώτων παικτών παγκοσμίως.

Παράλληλα, βρίσκεται στην κορυφή όσον αφορά τα έξυπνα ρολόγια, στα τάμπλετ βρίσκεται στο Νο 4 της παγκόσμιας κατάταξης, ενώ στα TWS ακουστικά έχει καταγράψει άνοδο 80% από το 2019.

Τέλος, ανακοινώθηκε ότι ο αντίκτυπος της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο είναι τέτοιος που το 2020 καταγράφηκαν 1 δισεκατομμύριο Huawei συνδεδεμένες "Seamless AI Life" συσκευές.

 

Πηγή: businessdaily.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text