Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Πλαστικά Θράκης για τη χρήση 2020

Οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Πλαστικά Θράκης για τη χρήση 2020

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου Πλαστικά Θράκης για τη χρήση 2020

Σκοπός του παρόντος είναι να παρουσιάσει τα οικονομικά αποτελέσματα του Ομίλου για τη χρήση 2020.

Παρά το γεγονός ότι η ταχεία εξάπλωση και ευρεία διασπορά του κορωνοϊού COVID-19 από τις αρχές του 2020 μέχρι και σήμερα έχει επιφέρει σημαντικές διαταραχές στην παγκόσμια προσφορά και ζήτηση, εν τούτοις η επιχειρηματική και οικονομική δραστηριότητα και λειτουργία του Ομίλου δεν επηρεάστηκε αρνητικά καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Αντιθέτως, ο Όμιλος προχώρησε σε ένα αποτελεσματικό πλάνο ενεργειών, διασφαλίζοντας την αναγκαία ρευστότητα, επεκτείνοντας την πελατειακή και προϊοντική του βάση και υλοποιώντας λελογισμένες επενδύσεις, με αποτέλεσμα να καταφέρει να βελτιώσει τη χρηματοοικονομική του θέση σε όλα τα επίπεδα.

Αναφορικά με την παραγωγική λειτουργία, το σύνολο των παραγωγικών μονάδων του Ομίλου εξακολούθησαν απρόσκοπτα τη λειτουργία τους καθ’ όλη τη διάρκεια του 2020, χωρίς να αντιμετωπιστεί οποιοδήποτε επιχειρησιακό πρόβλημα από την εξάπλωση της πανδημίας, ως προς την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων του Ομίλου, αποτέλεσμα των ιδιαίτερα αυστηρών μέτρων προστασίας που έλαβε ο Όμιλος από το ξεκίνημα της πανδημίας.

Από χρηματοοικονομικής απόψεως, ο Όμιλος όχι μόνο κατάφερε να μην υποστεί μείωση των εσόδων του, αλλά αντιθέτως πέτυχε να αυξήσει τις πωλήσεις και την κερδοφορία του, καθώς η μειωμένη ζήτηση σε ορισμένους τομείς δραστηριοποίησης αντισταθμίστηκε και υπερκαλύφθηκε από την σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε άλλους. Πιο συγκεκριμένα παρατηρήθηκε:

• Αυξημένη ζήτηση στα προϊόντα που σχετίζονται με την ατομική προστασία και υγεία και ειδικότερα σε τεχνικά υφάσματα, που χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές προσωπικής προστασίας.

• Ανάπτυξη πωλήσεων προϊόντων και δραστηριοτήτων σχετιζόμενες με προϊόντα ατομικής προστασίας, συμπεριλαμβανομένης και της εγκατάστασης και έναρξης λειτουργίας γραμμών παραγωγής χειρουργικών μασκών σε Ελλάδα, Σκωτία και Ιρλανδία.

• Αυξημένη ζήτηση για προϊόντα που απευθύνονται στον τομέα της συσκευασίας τροφίμων.

• Μειωμένη ζήτηση σε προϊόντα συσκευασίας που σχετίζονται με τον τουρισμό και την εστίαση, ως αποτέλεσμα της περιορισμένης δραστηριοποίησης του συγκεκριμένου κλάδου, ιδίως στην Ελλάδα.

• Διακύμανση τιμών των βασικών πρώτων υλών σε παγκόσμιο επίπεδο σε σχετικά χαμηλότερα επίπεδα.

• Διατήρηση και περαιτέρω ενδυνάμωση της πελατειακής βάσης του Ομίλου.

Δείτε ολόκληρο το δελτίο τύπου εδώ .

 

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text