Αρχική | Προηγ. Τεύχη | 2021 - No 224 έως 235 | Χ&Α - 227 | ΟΠΑΠ: Αντοχή μέσα στην κρίση

ΟΠΑΠ: Αντοχή μέσα στην κρίση

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΟΠΑΠ: Αντοχή μέσα στην κρίση

ΟΠΑΠ
Αντοχή μέσα στην κρίση

 

Σε νέα επενδυτική στρατηγική “Fast Forward”, στοχεύει η ΟΠΑΠ Α.Ε, με σκοπό να προσφέρει ακόμη καλύτερα παιχνίδια στους πελάτες του, να εξελίξει και να ενισχύσει το brand του, να ισχυροποιήσει τον τομέα του online gaming και να εδραιωθεί στην διαδικτυακή αγορά ως κορυφαίος παίκτης. Δείτε εδώ, την παρουσίαση της στρατηγικής.

Για τα αποτελέσματα του 2020, σημαντικός παράγοντας που βοήθησε να αντισταθμιστούν οι απώλειες στα έσοδα, ήταν η ανάπτυξη των διαδικτυακών δραστηριοτήτων και η διεύρυνση της πελατειακής βάσης. Ένα σημαντικό μέρος αυτών, προήλθε από την υψηλή συνεισφορά των διαδικτυακών δραστηριοτήτων, μέσω της πλήρους ενοποίησης της Kaizen Gaming (διαδικτυακή πλατφόρμα παιγνίων - Stoiximan), τον Δεκέμβριο του 2020.

Τα ενοποιημένα καθαρά έσοδα προ εισφορών, για το 2020,  διαμορφώθηκαν στα €1.129,8 εκατομμύρια, μειωμένα κατά 30,3%, σε σχέση με πέρυσι, εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων καθώς και των μέτρων κοινωνικής αποστασιοποίησης που επιβλήθηκαν σε όλη τη διάρκεια του 2020. Το μικτό κέρδος από παιχνίδια, διαμορφώθηκε στα € 421,2 εκατ. έναντι € 622,1 εκατ. το 2019, μειωμένο κατά 32,3%. Τα λειτουργικά έξοδα, έφτασαν τα € 267,7 εκατ. μειωμένα κατά 0,5% σε σχέση με πέρυσι ή μειωμένα κατά 9,7% σε επαναλαμβανόμενη βάση μη συμπεριλαμβάνοντας έκτακτα μη επαναλαμβανόμενα κονδύλια και την επίδραση της πλήρους ενοποίησης της Kaizen Gaming από το Δεκέμβριο του 2020.
Τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 260,3 εκατ. έναντι € 412,6 εκατ. το 2019 μειωμένα κατά 36,9%.
Η καθαρή κερδοφορία μετά φόρων του ομίλου, ανήλθε σε € 199,4 εκατ. έναντι € 202,1 εκατ. το 2019, σημειώνοντας πτώση 80,3%. Παρόλη την υποχώρηση στα κέρδη, η εταιρία αποφάσισε να προτείνει στην Γενική Συνέλευση, μέρισμα ύψους € 0,45 ανά μετοχής.
Δείτε εδώ, το δελτίο τύπου.
Για τη χρήση του 2021, αναμένουμε ότι τα έσοδα θα κυμανθούν περί τα € 1.280 εκατομμύρια, και τα καθαρά μετά από φόρους κέρδη στα € 330 εκατομμύρια.

Ακόμα και αν η διαδικτυακή δραστηριότητα, συνεισφέρει ικανοποιητικά στα μεγέθη, το κλείσιμο των καταστημάτων παραμένει ένα μεγάλο πλήγμα για τα έσοδα. Ήδη, το α’ τρίμηνο του 2021, είναι χαμένο σε αυτόν τον τομέα, καθώς τα πρακτορεία θα επαναλειτουργήσουν στα μέσα Απριλίου. Σε ανακοίνωση της, η εταιρία, ενημερώνει πως έχει αναλάβει νέα μέτρα στήριξης, που αφορούν 3.800 καταστήματα και περιλαμβάνουν μακροχρονιο πλάνο αποπληρωμής υποχρεώσεων και οικονομική ενίσχυση για την πληρωμή λογαριασμών και εξόδων. (εδώ)

Παρόλα αυτά, το επενδυτικό κοινό φαίνεται να εμπιστεύεται την εταιρία, κάτι που αποδεικνύεται από την πορεία της μετοχής, καθώς από την 7/11/2020, οπότε ανακοινώθηκε το κλείσιμο των πρακτορείων, μέχρι την 1/4/2021, η μετοχή έχει σημειώσει απόδοση 48,5%.

Δείτε τα οικονομικά μεγέθη εδώ και την εταιρική παρουσίαση εδώ.

Επιστροφή στα περιεχόμενα (εδώ)

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text