Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | ΑS Company: Επενδύσεις για ψηφιακό μετασχηματισμό, e-shop και διατήρηση κερδοφορίας το 2021

ΑS Company: Επενδύσεις για ψηφιακό μετασχηματισμό, e-shop και διατήρηση κερδοφορίας το 2021

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Το 2020 ήταν δύσκολο έτος για τις περισσότερες εταιρείες. Οι διαταραχές που παρουσιάστηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα, το κλείσιμο ή η ημι-λειτουργία του λιανεμπορίου, σε συνδυασμό με τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος, οδήγησαν σε αρρυθμίες όχι μόνο στη λειτουργία των περισσότερων επιχειρήσεων, αλλά και σε πτώση των πωλήσεών τους.

Σε αυτό το πλαίσιο η AS Company κατέγραψε διαχειρίσιμη πτώση κατά 15,88% στις πωλήσεις του 2020, η οποία μετριάστηκε κατά τη διάρκεια του β’εξαμήνου, ενώ κατάφερε παρά τη συρρίκνωση της κερδοφορίας της, να καταγράψει κέρδη 2,39 εκατ. ευρώ. Η πτώση του τζίρου που παρουσίασε η εισηγμένη μετριάσθηκε από την περιστολή των δαπανών που υλοποιήθηκε. Γυρνώντας σελίδα όμως η φετινή χρονιά αναμένεται να είναι καλύτερη από την περυσινή με εξελίξεις σε όλα τα επίπεδα για την AS Company.

Ποιες επενδύσεις σχεδιάζει για φέτος η εταιρεία; «Η σημαντικότερη επένδυση του Ομίλου αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό γενικότερα επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες. Για το λόγο αυτό επέλεξε το SAP Business One και τη μετάβαση στη νέα, "ευφυή" εποχή με στόχο τη βελτιστοποίηση της εσωτερικής της λειτουργίας και τη διαρκή αξιοποίηση πληροφοριών σε πραγματικό χρόνο. Με τη χρήση του νέου ERP, όλες οι βασικές λειτουργίες του Ομίλου θα ενοποιηθούν σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα που θα καλύπτει το σύνολο του κύκλου εργασιών. Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου θα ανέλθει σε 300.000€ και η παραγωγική του λειτουργία έχει ήδη ξεκινήσει από τις αρχές του 2021», δηλώνει στο Liberal Markets ο Παναγιώτης Παπασπύρου, Financial Manager της εταιρείας.

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η ανάπτυξη προϊόντων και η διαμόρφωση ενός omnichannel μοντέλου λειτουργίας αποτελούν τα φετινά στοιχήματα για την εισηγμένη.

«Έμφαση έχει δοθεί στο ψηφιακό αποτύπωμα του Ομίλου, με υψηλή στόχευση στη δυναμική ανάπτυξη των προϊόντων και πελατών της. Συγκεκριμένα η στρατηγική συνδυάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο με το "παραδοσιακό" μοντέλο ανάπτυξης των πελατών μας, αξιοποιώντας στο έπακρο τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες, ώστε να προσφέρει στον καταναλωτή μία omnichannel εμπειρία, τόσο offline όσο και σε online επίπεδο. Στόχος μας είναι μέσω των e-shop των πελατών μας να αναβαθμίσουμε το brand της AS και να ενισχύσουμε τις πωλήσεις μας», εξηγεί ο κ. Παπασπύρου.

Πώς κινήθηκε το πρώτο τρίμηνο για την εταιρεία; «Τα έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας που έλαβε η Κυβέρνηση κατά της περαιτέρω διασποράς του COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας που ξεκίνησαν από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2020 παρέμειναν σε ισχύ για όλο το πρώτο τρίμηνο του 2021. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να απαγορευθεί στα καταστήματα τροφίμων (super market) και στα εξειδικευμένα καταστήματα λιανικής η διάθεση παιχνιδιών. Η Διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι η ανάκαμψη των πωλήσεων θα ξεκινήσει στο β’ εξάμηνο», αναφέρει ο Financial Manager της εισηγμένης.

Τέλος, ο κ. Παπασπύρου υπογραμμίζει πως «οι οικονομικές επιπτώσεις της τρέχουσας κρίσης στις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος όσο αφορά τις συνολικές επιχειρηματικές δραστηριότητες δεν μπορούν να εκτιμηθούν με εύλογη βεβαιότητα λόγω της διάρκειας της πανδημίας και του υψηλού επιπέδου αβεβαιότητας. Με αυτά τα δεδομένα δεν μπορεί να υπάρξει αξιόπιστη πρόβλεψη των οικονομικών αποτελεσμάτων. Παρόλα αυτά σε μία χρονιά υψηλής αβεβαιότητας η Διοίκηση έχει θέσει ως πρωταρχικό στόχο την επίτευξη κερδοφόρων αποτελεσμάτων και τη θωράκιση της ρευστότητας της».

 

Πηγή: liberal.gr

Νικόλας Ταμπακόπουλος

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text