ΕΛΣΤΑΤ: Πτώση 12% του βάρους των εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά
Η Ελληνική Στατιστική Αρχή ανακοινώνει τα αποτελέσματα της έρευνας οδικών εμπορευματικών μεταφορών για το τέταρτο τρίμηνο του 2020.
- Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, παρατηρείται μείωση 12,0% του βάρους των φορτίων / εμπορευμάτων που διακινήθηκαν με φορτηγά οχήματα ταξινομημένα στην Ελλάδα, το δ΄ τρίμηνο του 2020 σε σχέση με το δ΄ τρίμηνο του 2019. Ειδικότερα, το βάρος των φορτίων που διακινήθηκαν το δ΄ τρίμηνο του 2020 με φορτηγά εθνικών1 και διεθνών2 μεταφορών ανήλθε σε 66.196,6 χιλιάδες τόνους έναντι 75.244,2 χιλ. τόνων κατά το δ΄ τρίμηνο του 2019. Τα τονοχιλιόμετρα ανήλθαν σε 6.761.823,1 χιλ. το δ΄ τρίμηνο του 2020, σημειώνοντας μείωση 3,6% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2019 οπότε είχαν ανέλθει σε 7.017.504,4 χιλ. (Πίνακας 1, Γράφημα 1).
- Σε ό,τι αφορά στον τύπο φορτίου (είδος συσκευασίας μεταφοράς εμπορευμάτων), από την άποψη του βάρους των μεταφερθέντων φορτίων, το δ΄ τρίμηνο του 2020 έναντι του δ΄ τριμήνου του 2019, η σημαντικότερη μείωση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Κινητές αυτοκινούμενες μονάδες» και από την άποψη των τονοχιλιομέτρων το δ΄ τρίμηνο του 2020 έναντι του δ΄ τριμήνου του 2019, η σημαντικότερη μείωση παρατηρήθηκε στην κατηγορία «Εμπορευματοκιβώτια» (Πίνακας 2, Γράφημα 2).
- Στον Πίνακα 3 παρουσιάζονται τα στοιχεία φορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, ποσοστό 36,6% των φορτώσεων πραγματοποιήθηκε στην Κεντρική Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 11,8% το δ΄ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2019. Κατά την σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου, η μεγαλύτερη μείωση παρουσιάστηκε στις Νήσους Αιγαίου & Κρήτης κατά 54,8% (Γραφήματα 3 και 4).
- Στον Πίνακα 4 παρουσιάζονται τα στοιχεία εκφορτώσεων κατά Μεγάλη Γεωγραφική Περιοχή, από την άποψη του βάρους των φορτίων και των διανυθέντων τονοχιλιομέτρων. Ειδικότερα, οι περισσότερες εκφορτώσεις (ποσοστό 37,7%) πραγματοποιήθηκαν στην Κεντρική Ελλάδα, σημειώνοντας αύξηση 15,7% το δ΄ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το δ΄ τρίμηνο του 2019. Κατά την σύγκριση της ιδίας χρονικής περιόδου η μεγαλύτερη μείωση παρουσιάστηκε στις Νήσους Αιγαίου & Κρήτης κατά 54,1% (Γραφήματα 5 και 6).
Δείτε το Δελτίο Τύπου εδώ.
Άλλα άρθρα από Ελληνική Οικονομία
- Γερμανοί και Αμερικανοί τροφοδότησαν τον τουρισμό τον Φεβρουάριο
- Οι νέοι στόχοι του 2024: Πρωτογενές πλεόνασμα 2,2% με ΑΕΠ στα 231 δισ. ευρώ – Στο 154,1% φέτος το χρέος
- Συμφωνία Ελλάδας – Κίνας για ανάληψη πρωτοβουλιών στον πρωτογενή τομέα
- ΤτΕ: Αύξηση εισπράξεων και ταξιδιωτικής κίνησης στο δίμηνο - Στα 569,7 εκατ. ευρώ τα έσοδα
- Πρωτογενές πλεόνασμα: Τα 4 σημαντικά οφέλη για την ελληνική οικονομία από τα στοιχεία του 2023
- Πρωτογενές πλεόνασμα έκπληξη στο 1,9% του ΑΕΠ το 2023 - Δεύτερη η Ελλάδα σε μείωση χρέους στην ΕΕ
- S&P’s: Με μεταρρυθμίσεις και πλεονάσματα έρχονται νέες αναβαθμίσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο