Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Κλουκίνας – Λάππας: Προστριβές μετόχων για τη νέα στρατηγική της εταιρείας

Κλουκίνας – Λάππας: Προστριβές μετόχων για τη νέα στρατηγική της εταιρείας

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Κλουκίνας – Λάππας: Προστριβές μετόχων για τη νέα στρατηγική της εταιρείας

Η νέα στρατηγική της Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι. ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε αναφορικά με το δίκτυο των καταστημάτων της φαίνεται πως δημιουργεί προστριβές μεταξύ των βασικών μετόχων, όπως φάνηκε με την αναβολή της τακτικής ΓΣ που ήταν προγραμματισμένη για χθες.

Μία αναβολή που ζήτησε ο κ. Λουκάς Σπεντζάρης, εκ των κύριων μετόχων και διοικητικός άρχων της εταιρείας ως τα τέλη του 2019, προκειμένου, όπως είπαν οι νομικοί του εκπρόσωποι να εξετάσει ενδελεχώς τα νέα στοιχεία. Είχε προηγηθεί αίτημα του για παροχή διευκρινίσεων σε σειρά ζητημάτων με «αιχμή» το κλείσιμο του κεντρικού καταστήματος Mothercare στην οδό Ερμού και η εκμίσθωση του ιδιόκτητου ακινήτου στην Adidas Hellas για 64.000 ευρώ το μήνα.

Σημειώνεται πως οι κύριοι μέτοχοι της Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι. ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε. με βάση τα τελευταία στοιχεία που έχουν κοινοποιηθεί στο ΧΑ είναι οι: Ιωάννης Λάππας (31,48%), Λουκάς Σπεντζάρης (27,92%), Βιολέττα Λάππα (10,79%), και το Smallcap World Fund (5,002%)

Σε διευκρινίσεις που παρείχε στο περιθώριο της αναβληθείσας ΓΣ η Αντιπρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος κα Βιολέττα Λάππα σημείωσε πως αν και τα ερωτήματα του κ. Σπεντζάρη είχαν υποβληθεί εκπρόθεσμα, επιλογή της διοίκησης ήταν να απαντηθούν, κάτι που έγινε εντός του περασμένου Σαββατοκύριακου καθώς επίσης και να συναινέσει στο αίτημα για αναβολή της ΓΣ.

Η νέα στρατηγική

Υπεραμύνθηκε της νέας στρατηγικής που έχει χαράξει η διοίκηση τονίζοντας πως αφενός η πανδημία έφερε μεγάλες ανακατατάξεις και νέα δεδομένα στην αγορά, αφετέρου η ίδια η Ερμού πλέον αλλάζει χαρακτήρα μιας και ο κόσμος πλέον την προτιμά κυρίως για την ένδυση, και κυρίως τα αθλητικά, παρά για ογκώδη εξοπλισμό όπως βρεφικά καρότσια ή έπιπλα που διέθετε η Mothercare.

Εξήγησε μάλιστα ότι η εταιρεία προχωρά παράλληλα σε νέες επενδύσεις που πατάνε πάνω στην αναδιάρθρωση και επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων Mothercare και τη διασύνδεσή τους με το e-shop και στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας της. Όπως είπε η εταιρεία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Smart Park στα Σπάτα ενώ σε νέο χώρο, δίπλα σε αυτό της Mothercare, θα φιλοξενηθεί το κατάστημα ELC στο Mall. Και τα δύο καταστήματα θα είναι έτοιμα το Σεπτέμβριο, όπως είπε. Τον ίδιο μήνα αναμένεται και νέο κατάστημα Mothercare στο Βουκουρέστι.

Υπενθυμίζεται ότι η Ι. ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ – Ι. ΛΑΠΠΑΣ Α.Ε. έχει τα δικαιώματα των σημάτων Mothercare και ELC σε Ελλάδα, Ρουμανία, Σερβία, Αλβανία και Σκόπια.

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων η εταιρεία εκτιμά ότι το 2021 θα είναι πάνω όχι μόνο από το 2020 αλλά και από το 2019, ενώ δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα από τη διατάραξη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο μεταφορικό κόστος. Και αυτό διότι όπως εξήγησε η κα Λάππα πλέον τα προϊόντα ένδυσης παραδίδονται απευθείας στην εταιρεία απ’ τα εργοστάσια της Ινδίας και του Μπαγκλαντές και δεν πηγαίνουν πλέον πρώτα στη Μ. Βρετανία. Το δε κομμάτι του εξοπλισμού που έρχεται από την Κίνα και επηρεάζεται απ’ το μεταφορικό κόστος αναλογεί σήμερα στο 12% του συνολικού κύκλου εργασιών της εισηγμένης.

Η ημέρα συνέχισης της συνεδρίασης της τακτικής γενικής συνέλευσης ορίστηκε η Τετάρτη 14 Ιουλίου.

 

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text