Αρχική | Διάφορα | Τεύχη 2018-2023 (Νο 199 έως Νο 253) | Χ&Α - 230 | ΟΛΘ: Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα βρεθεί ανάδοχος για την Προβλήτα 6

ΟΛΘ: Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα βρεθεί ανάδοχος για την Προβλήτα 6

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΟΛΘ: Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα βρεθεί ανάδοχος για την Προβλήτα 6

 

 

ΟΛΘ

Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού θα βρεθεί ανάδοχος για την Προβλήτα 6

Για το α’ εξάμηνο του έτους, η Διοίκηση του ΟΛΘ, ανέφερε πως ακόμα οι συνέπειες της πανδημίας Covid 19, είναι έντονες, το διεθνές περιβάλλον παραμένει ακόμα ευμετάβλητο, ενώ υπάρχει η πιθανότητα επανάληψης της κρίσης. Παρόλα αυτά, για τα μεγέθη της βλέπει μια ελαφρά άνοδο στους όγκους εμπορευματοκιβωτίων.

Σχετικά με το έργο επέκτασης του Προβλήτα 6 (ύψους € 130 εκατομμύρια), η Διοίκηση, ανέφερε πως έχει πάρει προσφορές από τον Φεβρουάριο και αυτή την στιγμή βρίσκεται ακόμα στο στάδιο αξιολόγησης των προτάσεων. Μέχρι το τέλος του καλοκαιριού, εκτιμά πως ο ανάδοχος θα έχει βρεθεί και θα προχωρήσει στην υπογραφή της σύμβασης. Από την υπογραφή της σύμβασης, το έργο θα ολοκληρωθεί εντός 36 μηνών. Η επέκταση του Προβλήτα 6 θα επιτρέψει στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης να υποδέχεται πλοία μεγαλύτερης χωρητικότητας (24.000 TEUs) και θα αναβαθμίσει την θέση στην παγκόσμια λιμενική βιομηχανία.

Αναφορικά με το υπόλοιπο των υποχρεωτικών επενδύσεων που έχει αναλάβει να υλοποιήσει ο ΟΛΘ στο πλαίσιο της σύμβασης παραχώρησης που έχει συμφωνήσει με το Ελληνικό Δημόσιο - συνολικού ύψους € 180,0, από τα οποία τα € 130,0 αφορούν την επένδυση στην Προβλήτα 6 -, η Διοίκηση σχολίασε πως προχωράει κανονικά και δεν θα υπάρξουν καθυστερήσεις.

Ειδική αναφορά έγινε από την Διοίκηση, για τον τίτλο που απέκτησε ξανά, μετά από αρκετά χρόνια, ο ΟΛΘ ως “home port” (λιμάνι έναρξης και τερματισμού κρουαζιέρας), μία εξέλιξη η οποία θεωρείται ως ιδιαίτερα σημαντική, τόσο για το λιμάνι, όσο και για την πόλη της Θεσσαλονίκης. Πρώτο κρουαζιερόπλοιο που “έδεσε” στη Θεσσαλονίκη, ως “home port”, ήταν, στις 29/6/2021, το Celestyal Olympia, με περισσότερους από 500 επιβάτες από Βαλκάνια, Δυτική Ευρώπη, Αμερική και Ρωσία. Για το 2021, έχουν προγραμματιστεί συνολικά 14 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων.

Παράλληλα, για το 2021 - αρχές 2022 -, ο ΟΛΘ θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους € 25,0 εκατ. ενώ από την ιδιωτικοποίηση του λιμένα (Μάρτιος 2018) έως τον Μάιο 2021 έχουν ολοκληρωθεί σημαντικές επενδύσεις ύψους € 38,2 εκατομμύρια.

Την 30/6/2021, ανακοινώθηκε η υποβολή υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης για το σύνολο των μετοχών του ΟΛΘ, από την Belterra Investments (οικογένειας Ιβάν Σαββίδη). Η Belterra, προφέρει € 26,5 για κάθε μετοχή της δημόσιας πρότασης. Εκείνη την ημέρα η μετοχή έκλεισε στα €27,0 σημειώνοντας πτώση 6,25%. Βεβαίως, έχει αποσαφηνιστεί από την εταιρία, ότι δεν θα επιδιώξει τη διαγραφή των μετοχών του ΟΛΘ από το Χ.Α..(εδώ)

Κατά την Γενική Συνέλευση, πέραν των τυπικών θεμάτων (εδώ), εγκρίθηκε η διανομή μερίσματος ύψους € 1,42 ανά μετοχή (€ 1,17 ανά μετοχή πέρσι), με ημερομηνία αποκοπής την 30/6/2021 και ημερομηνία καταβολής την 1/7/2021. Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε πως ο ΟΛΘ διανέμει συνεχόμενα μερίσμα από το 2000.

Διαβάστε το δελτίο τύπου των αποτελεσμάτων 2020 εδώ, την οικονομική παρουσίαση εδώ και τον πίνακα των οικονομικών μεγεθών εδώ. Η Γενική Συνέλευση πραγματοποιήθηκε την 23/6/2021.

 

Επιστροφή στα περιεχόμενα, εδώ.



Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text