Αρχική | Διάφορα | Τεύχη 2018-2023 (Νο 199 έως Νο 253) | Χ&Α - 231 | Εξελίξεις στις Διεθνείς Αγορές

Εξελίξεις στις Διεθνείς Αγορές

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

 

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου της Ernst & Young (EY), στην διάρκεια του α’ εξαμήνου 2021, πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.070 δημόσιες εγγραφές, αύξηση κατά 150% σε σχέση με το α΄εξάμηνο του 2020, ενώ τα έσοδα που συγκεντρώθηκαν έφθασαν τα 222,0 δισ. δολάρια, αυξημένα κατά 215% σε ετήσια βάση. Οι θετικές επιδόσεις της παγκόσμιας αγοράς δημόσιων εγγραφών επιβεβαιώνουν ότι η παγκόσμια οικονομική ανάκαμψη βρίσκεται σε εξέλιξη, παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός της διαφοροποιείται από χώρα σε χώρα.Για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, ξεκινώντας από το τρίτο τρίμηνο του 2020, ο κλάδος της τεχνολογίας κυριάρχησε ως προς τον αριθμό των δημόσιων εγγραφών, αντιπροσωπεύοντας πάνω από το ένα τέταρτο (27%) των συνολικών συναλλαγών του α΄ εξαμήνου. (εδώ)

 

****

 

Οι μεγαλύτερες εταιρίες παροχής υπηρεσιών διαδικτύου στην Κίνα διαμόρφωσαν έσοδα 695,1 δισεκατομμύρια γουάν (περίπου 107,6 δισ. δολάρια) το α΄εξάμηνο του 2021, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 25,6%. Κατά την ίδια περίοδο, τα λειτουργικά έσοδα των εταιριών καταγράφηκαν στα 65,9 δισεκατομμύρια γουάν σημειώνοντας ετήσια αύξηση 27,4%.Τ ο ποσοστό ανάπτυξης ήταν κατά 3,2 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από το επίπεδο ανάπτυξης του 2020, (εδώ). Ο τομέας των μη σιδηρούχων μεταλλευμάτων, κατέγραψε εντυπωσιακές επιδόσεις το α΄εξάμηνο του 2021, καθώς οι μεγαλύτερες εταιρίες του τομέα διαμόρφωσαν κέρδη 163,9 δισ. γουάν (περίπου 25,4 δισ. δολάρια) σημειώνοντας ετήσια αύξηση 224,6%, (εδώ).

 

****

 

Αλλαγές σεισμικών διαστάσεων αναμένονται στον χώρο του αλουμινίου, καθώς η μακροχρόνια υπερπροσφορά αρχίζει να ξεθωριάζει. Για λόγους αντιμετώπισης των ζητημάτων ρύπανσης, η Κίνα προχωρά σε μείωση της παραγωγής μετάλλου (αντιπροσωπεύει πάνω από το 50% της παγκόσμιας παραγωγής). Αυτό σημαίνει σημαίνει ότι η υπερπροσφορά που κυριαρχούσε στην αγορά για περισσότερο από μια δεκαετία αναμένεται να τελειώσει και μια νέα εποχή ελλείψεων και υψηλότερου κόστους αναδύεται για τους αγοραστές. Οι αναλυτές εκτιμούν ότι η παραγωγή μετάλλου θα κορυφωθεί έως το 2024 και έκτοτε η αγορά θα μετατραπεί σε ελλειμματική, (εδώ και εδώ).

 

****

 

 

Σε έκθεση του, το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, με τίτλο “Η άνοδος του δημοσίου και ιδιωτικού ψηφιακού χρήματος”, (εδώ), αναλύεται η νέα εποχή του ψηφιακού χρήματος. Πρώτον οι νέες μορφές χρημάτων πρέπει να παραμένουν αξιόπιστες. Προτεραιότητα αποτελεί η προστασία των καταναλωτών, οι οποίοι πρέπει να προστατευτούν ωστέ να είναι ασφαλείς εντός νομικών πλαισίων. Δεύτερον, η εγχώρια οικονομική και χρηματοπιστωτική σταθερότητα πρέπει να προστατεύεται από προσεκτικά σχεδιασμένες συμπράξεις δημόσιου-ιδιωτικού τομέα και τρίτον το διεθνές νομισματικό σύστημα (IMS) θα πρέπει να παραμείνει σταθερό και αποτελεσματικό. Το ψηφιακό χρήμα πρέπει να σχεδιάζεται, να ρυθμίζεται και να παρέχεται έτσι ώστε οι χώρες να διατηρούν τον έλεγχο της νομισματικής πολιτικής.

 

****

 

Η ηλεκτρική αυτοκινητοβιομηχανία Tesla, κατέρριψε τις προσδοκίες των αναλυτών της Wall Street, καθώς παρά την παρατεταμένη έλλειψη chip και πρώτων υλών κατάφερε να διαμορφώσει “ρεκόρ” παραδόσεων το β΄τρίμηνο του έτους, αν και βασίστηκε σε μεγάλο βαθμό στις πωλήσεις των φθηνότερων μοντέλων της. Τα έσοδα της Tesla, το β΄ τρίμηνο του έτους έφτασαν τα 11,9 δισ. δολάρια από 6,0 δισ. δολάρια το β΄τρίμηνο του 2020, όπου τα εργοστάσια της ήτα κλειστά λόγω κρατικής εντολής. (εδώ)

 

****

 

 

Τις εκτιμήσεις, ότι με το άνοιγμα της οικονομίας, οι τεχνολογικές εταιρίες θα “χάσουν έδαφος” στην ανάκαμψη, διέψευσαν τα αποτελεσματα που δημοσίευσε η Apple, Microsoft και Alphabet. Συνολικά και οι τρεις εταιρίες διαμόρφωσαν καθαρά κέρδη μετά από φόρους 56,7 δισεκατομμύρια δολάρια, μέγεθος σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με πέρυσι. Τα αποτελέσματα των τεχνολογικών εταιριών, ήταν περίπου αυξημένα κατά 30% από τις εκτιμήσεις των αναλυτών της Wall Street, (εδώ).

 

****

Η ζήτηση για βενζίνη και πετρέλαιο κίνησης για τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά θα κορυφωθεί το 2027, δηλαδή τέσσερα χρόνια νωρίτερα από τις αρχικές εκτιμήσεις, καθώς αυξάνονται οι καταναλωτές που στρέφονται στα ηλεκτροκίνητα οχήματα, ενώ παράλληλα τα συμβατικά κάνουν όλο και πιο αποτελεσματική χρήση των καυσίμων. Όπως τονίζει η έρευνα του Bloomberg, θα περιοριστεί όποια αύξηση αναμένοταν να σημειωθεί στην αγορά καυσίμων μέχρι το 2050. Σε ό,τι αφορά τον αριθμό των επιβατικών αυτοκινήτων στους δρόμους του κόσμου, αναμένεται να αυξηθεί και να κορυφωθεί το 2039, επίσης θα εκτοξευτούν και οι οδικές μεταφορές, οι οποίες όμως δεν θα κινούνται με πετρέλαιο. (εδώ και εδώ)

 

Δείτε περισσότερες ειδήσεις διεθνών αγορών, εδώ.

Επιστροφή στα περιεχόμενα, εδώ.


Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text