Πλήγμα στην αυτοκινητοβιομηχανία από τα προβλήματα στις αλυσίδες εφοδιασμού
Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας επλήγη περισσότερο από τις διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19, σύμφωνα με έρευνα που διεξήχθη από το Economist Intelligence Unit και χρηματοδοτήθηκε από την Citi.
Στην έρευνα συμμετείχαν 175 διευθυντές αλυσίδων εφοδιασμού – περισσότερο από το 70% των οποίων ήταν στην Ασία – τον Φεβρουάριο και τον Μάρτιο του τρέχοντος έτους, και τα ευρήματά της δημοσιεύθηκαν την Τετάρτη.
Εκτός από τις αυτοκινητοβιομηχανίες η έρευνα επικεντρώθηκε και στους εξής άλλους πέντε κλάδους:
- Υποδήματα και ενδύματα
- Τρόφιμα και Ποτά
- Μεταποίηση
- Πληροφορική, τεχνολογία και ηλεκτρονικά
- Υγεία, φαρμακευτικά προϊόντα και βιοτεχνολογία
Περίπου το 51,7% των ερωτηθέντων από τον κλάδο των αυτοκινήτων δήλωσαν ότι οι διαταραχές στις αλυσίδες εφοδιασμού ήταν «πολύ σημαντικές» – το υψηλότερο ποσοστό στους έξι κλάδους.
Η βιομηχανία υποδημάτων και ενδυμάτων ήρθε δεύτερη με το 43,3% των ερωτηθέντων να αναφέρουν «πολύ σημαντικές» διαταραχές. Εν τω μεταξύ, μόνο το 6,7% από τον τομέα της πληροφορικής, της τεχνολογίας και των ηλεκτρονικών ανέφερε το ίδιο.
Τον τελευταίο χρόνο, η διακίνηση αγαθών διαταράχθηκε καθώς η παγκόσμια εξάπλωση της Covid ανάγκασε πολλές χώρες να κλείσουν τα σύνορα, να κλείσουν τους χώρους εργασίας ή να περιορίσουν τις εξαγωγές.
Η εξάπλωση της πιο μεταδιδόμενης παραλλαγής Δδέλτα έχει εντείνει ξανά τις ανησυχίες αυτές, καθώς μεγάλοι ασιατικοί βιομηχανικοί κόμβοι – όπως η Κίνα και το Βιετνάμ – τις τελευταίες εβδομάδες έκλεισαν τμήματα των χωρών τους για να περιορίσουν την αύξηση των κρουσμάτων Covid.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επηρεάστηκε ιδιαίτερα από την έλλειψη ημιαγωγών, η οποία οδήγησε αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν την παραγωγή σε ορισμένα από τα εργοστάσιά τους.
Η έλλειψη τσιπ προκλήθηκε από την αύξηση της ζήτησης για προσωπικούς υπολογιστές και άλλα ηλεκτρονικά είδη ευρείας κατανάλωσης, καθώς πολλοί άνθρωποι έμειναν στο σπίτι κατά τη διάρκεια της Covid.
Πηγή: ot.gr
- Ο «χρησμός» της S&P και οι επόμενες αξιολογήσεις
- AVE: Στο 28,88% αυξήθηκε το ποσοστό της Doson Investment
- FED (Beige Book): Αναιμική η ανάπτυξη της οικονομίας - "Φρένο" στη μείωση του πληθωρισμού
- Κίνα: Οι ΗΠΑ κατηγορούν εμάς για τα δικά τους προβλήματα
- Βρετανία: Ο πληθωρισμός επιβραδύνθηκε λιγότερο από το αναμενόμενο στο 3,2% τον Μάρτιο
- ΔΝΤ- Παγκόσμια Τράπεζα: Μάχη για περισσότερα κεφάλαια στις χώρες με χρέη
- Γιατί πέφτει το ευρώ - Τι σημαίνει για την ελληνική οικονομία
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο