AEGEAN: Επιταχύνει την παραλαβή των νέων αεροσκαφών
Με 30 νέα αεροσκάφη στοχεύει να πετά η AEGEAN από το καλοκαίρι του 2023, μετά τη νεότερη αναπροσαρμογή στη μεγάλη παραγγελία από την Airbus.
Η εξέλιξη της φετινής σεζόν, η οποία έδωσε και τα πρώτα σημάδια σταθερής ανάκαμψης στην αεροπορική αγορά μετά το χτύπημα της πανδημίας, φέρνει τελικά νωρίτερα από το μέχρι σήμερα αναμενόμενο την παραλαβή του μεγαλύτερου μέρους της παραγγελίας συνολικά 46 αεροσκαφών της οικογένειας A320neo.
Ο μεγάλος όγκος των νέων παραλαβών επιταχύνεται για τα έτη 2022 και 2023, σε σχέση με την αναπροσαρμογή που είχε γίνει στο πικ της καθήλωσης ελέω Covid-19 και έφτανε στα έτη 2025-2026.
Όπως είπε κατά τη διάρκεια της σημερινής τηλεδιάσκεψης με τους αναλυτές για τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου, ο πρόεδρος της AEGEAN, κ. Ευτύχιος Βασιλάκης, η αρχική απόφαση για επέκταση της παραλαβής με το μεγαλύτερο βάρος να πέφτει στα έτη 2025 και 2026, αναθεωρείται και πάλι.
«Στόχος μας είναι ο πυρήνας των αεροσκαφών με τα οποία θα πετάμε καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, να περιλαμβάνει 30 νέα αεροσκάφη το συντομότερο δυνατόν» ανέφερε, τονίζοντας ότι ως το καλοκαίρι του 2023 αυτό θα έχει επιτευχθεί.
Αυτό σημαίνει βεβαίως ότι επιταχύνονται και οι εκροές της εταιρείας για τα νέα αεροσκάφη. Το σύνολο των καθαρών εκροών σε προκαταβολές από το δεύτερο εξάμηνο του 2021 μέχρι και το πρώτο τρίμηνο του 2022 θα ανέλθει σε περίπου 115 εκατ. ευρώ.
Όπως εξήγησε ο κ. Βασιλάκης, με την ανανέωση του βασικού πυρήνα του στόλου της εταιρείας, η AEGEANθα καταφέρει να μειώσει τα λειτουργικά της κόστη καθώς τα A320neo είναι πιο αποδοτικά. Συγχρόνως, θα επεκταθεί και ο χρόνος ζωής των παλαιότερων αεροσκαφών, ενώ θα περιοριστεί το κόστος συντήρησης συντήρησής τους, καθώς θα πετούν λιγότερους μήνες και θα πραγματοποιούν λιγότερα μίλια κάθε χρόνο. Η AEGEANπετά κατά τους χειμερινούς μήνες με συνολικά 55 αεροσκάφη και κατά τη θερινή σεζόν ο στόλος ενισχύεται.
Ο συνολικός χρόνος παράδοσης πάντως παραμένει το 2026, οι νέες όμως παραλαβές θα γίνουν εμπροσθοβαρώς. Εφέτος, η AEGEANπαρέλαβε μόνο ένα νέο αεροσκάφος, ενώ στην αρχική συμφωνία με την Airbus, προ πανδημίας, προβλέπονταν 8 deliveriesγια το 2021. Υπενθυμίζεται ότι η αρχική συμφωνία θα ολοκληρωνόταν το 2024.
Πηγή: ot.gr
- «Ταύρος» για Jumbo και ΟΠΑΠ η HSBC - Οι τιμές στόχοι
- Alpha Trust Ανδρομέδα: Εγκρίθηκε μέρισμα €0,30/μετοχή για τη χρήση 2023
- Lamda Development: Πώληση 5 οικοπέδων με 2.000 ευρώ/τ.μ. στο Ελληνικό
- ΟΠΑΠ: Έβδομη περίοδος εκτοκισμού Κοινού Ομολογιακού Δανείου
- Βιομηχανία: Συνωστισμός deal για «πράσινo» ρεύμα - «Λευκός καπνός» ΔΕΗ με Viohalco και ΤΙΤΑΝ
- Epsilon Net: Το πλάνο για τζίρο 150 εκατ. και η συνεργασία με την ΕΤΕ
- Jumbo: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της αλυσίδας
- Γεωπολιτικά επεισόδια και χρηματιστήρια
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Γεωπολιτικά επεισόδια και χρηματιστήρια
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο