ΑΚΤΩΡ: Μειοδότης σε έργο 14,3 εκατ. ευρώ η ΤΟΜΗ
Μειοδότης σε έργο προϋπολογισμού 14,3 εκατ. ευρώ αναδείχτηκε η ΤΟΜΗ, θυγατρική της ΑΚΤΩΡ.
Το έργο αφορά την ανακατασκευή του υφιστάμενου τμήματος της Εθνικής Οδού Τρίκαλα – Πύλη. Η αφετηρία του έργου βρίσκεται στην σύνδεση της Ε.Ο. με τον περιφερειακό δακτύλιο Τρικάλων και το πέρας του στον κόμβο του Δροσερού. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή κύριας αρτηρίας, την κατασκευή γέφυρας στον Πηνειό για την διέλευση των δύο ανεξάρτητων κλάδων της αρτηρίας, την κατασκευή ισόπεδου κόμβου στη θέση Καραβόπορου και την κατασκευή παράπλευρου δικτύου δεξιά και αριστερά της κύριας αρτηρίας.
Πρόκειται για το έργο που ολοκληρώνει ουσιαστικά την Ε.Ο. Τρικάλων-Πύλης από τον κυκλικό κόμβο του Μύλου Τσαγκάδα έως τη γέφυρα του Καραβόπορου. Με το έργο αυτό, το μεγαλύτερο που έγινε ποτέ στη Θεσσαλία, ολοκληρώνεται ένας σύγχρονος ασφαλής αυτοκινητόδρομος 36 χλμ. με νέα γέφυρα, κύριας και παράπλευρης αρτηρίας συνολικού προϋπολογισμού 64,8 εκατ. ευρώ.
"Σε συνεργασία με τον Αντιπεριφερειάρχη Τρικάλων Χρήστο Μιχαλάκη, τους Περιφερειακούς Συμβούλους και τις υπηρεσίες μας σχεδιάζουμε και υλοποιούμε έργα χρήσιμα, έργα ουσίας για τους πολίτες. Με την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου ολοκληρώνουμε το οδικό τμήμα από τον περιφερειακό δακτύλιο Τρικάλων έως την παράκαμψη της Πύλης. Παράλληλα, με την κατασκευή παράπλευρων οδών διπλής κατεύθυνσης εξασφαλίζεται η άνετη και ομαλή επικοινωνία και εξυπηρέτηση των παρόδιων ιδιοκτησιών και περιοχών. Αποτελεί ένα σημαντικό έργο καθώς επιτυγχάνεται η ασφαλής οδική σύνδεση της πόλης των Τρικάλων με την Πύλη. Ένα σύγχρονο οδικό δίκτυο αποτελεί σημαντικό κρίκο στην αλυσίδα της οικονομικής ανάπτυξης της περιφέρειας μας. Στεκόμαστε στο πλευρό των κατοίκων της υπαίθρου βελτιώνοντας την καθημερινότητά τους, καθώς και εκείνοι έχουν δικαίωμα στη ζωή" υποστήριξε σε πρόσφατες δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.
Στις παράπλευρες οδούς, όπου περιλαμβάνεται η κατασκευή πεζοδρομίων θα ληφθεί μέριμνα ώστε να είναι εφικτή η εξυπηρέτηση ΑΜΕΑ με κατάλληλη διαμόρφωση των κεκλιμένων επιπέδων (ραμπών) των πεζοδρομίων και εξασφάλιση του ελάχιστου ελεύθερου εμποδίων πλάτους 1,50m. Σημειώνεται ότι η περιοχή στην οποία χωροθετείται το έργο είναι εκτός πόλεων και οικισμών.
Ελένη Μπότα
Πηγή : capital.gr
- Q&R: Πούλησε 1,36 εκατ. μετοχές η Marbella Investments
- Διασύνδεση Κρήτη-Αττική: Ποιος είναι ο νέος «σύμμαχος» Κοπελούζου για το 20% – Γιατί αποχώρησε η Macquarie
- Real Consulting: Αύξηση 39% στα EBITDA – Στο +24% οι πωλήσεις για το 2023
- Γιατί Τιτάν και Cenergy επενδύουν πάνω από 500 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Πλαστικά Θράκης: Λειτουργική κερδοφορία 44 εκατ. το 2023 - Προτεινόμενο ετήσιο μικτό μέρισμα €0,23/μετοχή
- Aνοδικά τα futures στην Ευρώπη - Focus σε Μυτιληναίο και ΒΙΟΧΑΛΚΟ
- Jumbo: Ανεβάζει την τιμή-στόχο η Eurobank Equities
- Εντυπωσιακή -και μάλλον απρόβλεπτη- άνοδος της αγοράς - Τί ανέβασε την αγορά σήμερα;
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Εντυπωσιακή -και μάλλον απρόβλεπτη- άνοδος της αγοράς - Τί ανέβασε την αγορά σήμερα;
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο