ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: Βασικά οικονομικά μεγέθη εννεαμήνου 2021
Η ATTICA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ (η «Εταιρία»), ανακοινώνει τα βασικά οικονομικά μεγέθη γ΄ τριμήνου της χρήσης 2021, καθώς και τις εξελίξεις στη δραστηριότητά της:
Οι ενοποιημένες Πωλήσεις ανήλθαν σε Ευρώ 148,31 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 270,50 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 113,58 εκατ. και Ευρώ 230,57 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020, ήτοι αύξηση σε ποσοστό 30,58% και 17,32% αντίστοιχα.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε Ευρώ 47,11 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 42,74 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 36,86 εκατ. και Ευρώ 38,79 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.
Τα ενοποιημένα Κέρδη προ Φόρων και Τόκων (EBIT) ανήλθαν σε Ευρώ 33,34 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021 και Ευρώ 4,31 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι Ευρώ 24,54 εκατ. και Ευρώ 3,33 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.
Τα ενοποιημένα Κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν σε Ευρώ 32,74 εκατ. κατά το γ΄ τρίμηνο 2021, ενώ προέκυψαν ζημίες Ευρώ 1,31 εκατ. για την περίοδο 01.01.2021-30.09.2021 έναντι κερδών Ευρώ 12,14 εκατ. και ζημιών Ευρώ 28,81 εκατ. κατά τις αντίστοιχες περιόδους της χρήσης 2020.
Για τους επόμενους μήνες του έτους 2021, οι οποίοι αποτελούν και μήνες χαμηλής επιβατικής κίνησης, το μεταφορικό έργο του Ομίλου θα επηρεαστεί από την εξέλιξη της πανδημίας και το ενδεχόμενο επιβολής νέων περιοριστικών μέτρων στη διακίνηση των επιβατών.
Ο Όμιλος διαθέτει ικανοποιητική ρευστότητα με τα ταμειακά διαθέσιμα του Ομίλου να ανέρχονται στις 30.09.2021 σε Ευρώ 93,80 εκατ. έναντι Ευρώ 80,53 εκατ. στις 31.12.2020. Επίσης, ο Όμιλος διαθέτει ανοιχτές γραμμές χρηματοδότησης ύψους Ευρώ 34 εκατ. οι οποίες στις 30.09.2021 είναι αχρησιμοποίητες.
Κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021, δεν προέκυψε σημαντική μεταβολή στη δανειακή θέση ή την κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου σε σχέση με την εξαμηνιαία οικονομική έκθεση του 2021.
Η ενεργειακή κρίση που βιώνει η παγκόσμια κοινότητα έχει προκαλέσει εκτόξευση στις τιμές όλων των μορφών ενέργειας. Το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων αυξήθηκε σημαντικά, επιβαρύνοντας το λειτουργικό κόστος των εταιριών. Ειδικότερα, κατά το γ΄ τρίμηνο του 2021 το κόστος των ναυτιλιακών καυσίμων του Ομίλου αυξήθηκε κατά 74,5% σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Δείτε το Δελτίο Τύπου εδώ.
- Q&R: Πούλησε 1,36 εκατ. μετοχές η Marbella Investments
- Διασύνδεση Κρήτη-Αττική: Ποιος είναι ο νέος «σύμμαχος» Κοπελούζου για το 20% – Γιατί αποχώρησε η Macquarie
- Real Consulting: Αύξηση 39% στα EBITDA – Στο +24% οι πωλήσεις για το 2023
- Γιατί Τιτάν και Cenergy επενδύουν πάνω από 500 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Πλαστικά Θράκης: Λειτουργική κερδοφορία 44 εκατ. το 2023 - Προτεινόμενο ετήσιο μικτό μέρισμα €0,23/μετοχή
- Aνοδικά τα futures στην Ευρώπη - Focus σε Μυτιληναίο και ΒΙΟΧΑΛΚΟ
- Jumbo: Ανεβάζει την τιμή-στόχο η Eurobank Equities
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο