Αρχική | Οικονομία | Ελληνική Οικονομία | Μετά την Black Friday, η Cyber Monday: Τζίρο 300 εκατ. ευρώ περιμένει η αγορά

Μετά την Black Friday, η Cyber Monday: Τζίρο 300 εκατ. ευρώ περιμένει η αγορά

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Μετά την Black Friday, η Cyber Monday: Τζίρο 300 εκατ. ευρώ περιμένει η αγορά

Άνω των 300 εκατ. ευρώ ανεβάζουν οι πρώτες εκτιμήσεις τον τζίρο από τη φετινή εκπτωτική περίοδο της Black Friday και της σημερινής Cyber Monday, καθώς το λιανεμπόριο περιμένει 3 εκατομμύρια αγοραστές.

Η αύξηση της φετινής κίνησης δικαιολογείται από τη λειτουργία του συνόλου της αγοράς του λιανικού εμπορίου. Σαφώς, κερδισμένα θα είναι φέτος τα φυσικά εμπορικά καταστήματα, που μπόρεσαν να λειτουργήσουν σε μία ανοιχτή αγορά, ενώ τα e-shops θα διατηρήσουν την ανοδική δυναμική τους σε μια «Phygital» λειτουργία της αγοράς.

Όπως σημειώνει ο  πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. και Π.Ε.Σ.Α., Βασίλης Κορκίδης, μετά την κακοκαιρία της Παρασκευής, που περιόρισε την κίνηση των καταναλωτών στην Αττική, ακολούθησε ένα πολύ καλό Σάββατο για την αγορά. Όμως, για άλλη μια φορά, επιβεβαιώθηκε πως, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον της φυσικής αγοραστικής κίνησης συγκέντρωσαν τα καταστήματα με επώνυμα προϊόντα, καθώς επίσης τα πολυκαταστήματα, τα mall και το εμπορικό κέντρο της Αθήνας, σε σύγκριση με αυτά των περιφερειακών αγορών.

Όσο για τις ψηφιακές αγορές, τα αποτελέσματα αναμένονται να συμπληρωθούν με τις πωλήσεις της Cyber Monday, αφού δύσκολα διαχωρίζονται από αυτές της Black Friday. Συγκρίνοντας τις φετινές διαδικτυακές προκρατήσεις και προαγορές, τα στοιχεία κινούνται στο 85% των πωλήσεων του 2019, αλλά δείχνουν αυξημένο τζίρο από τα επίπεδα του 2020 για τα e-shops, που σημειωτέον, πέρυσι τον Νοέμβριο, αποτελούσαν τη μοναδική επιλογή των καταναλωτών.

Θα πρέπει να τονιστεί ότι τα ποσοστά των εκπτώσεων δεν ήταν το ίδιο υψηλά όπως άλλες χρονιές, λόγω των ανατιμήσεων, του μειωμένου στοκ και του κόστους αντικατάστασης.

«Ενώ λοιπόν το υγειονομικό τοπίο συνεχίζει να μεταλλάσσεται παγκοσμίως και να επιδεινώνεται στην Ευρώπη, μπορεί να είναι δύσκολο να προβλεφθεί τι επιφυλάσσει το μέλλον για αγορά και καταναλωτές. Ορισμένοι κλάδοι εξακολουθούν να βλέπουν μια διαρκή άνοδο στις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου, ενώ άλλοι ιστορικά επιτυχημένοι, παραδοσιακοί εμπορικοί κλάδοι, αγωνίζονται να παραμείνουν στην αγορά», σημειώνει ο κ. Κορκίδης. \

 

Πηγή: moneyreview.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text