Αρχική | Χρηματιστήριο | Διεθνείς Αγορές | Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι Ευρωπαίοι πληρώνουν ακριβά την εξάρτησή τους από προμηθευτές εκτός Γηραιάς Ηπείρου

Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι Ευρωπαίοι πληρώνουν ακριβά την εξάρτησή τους από προμηθευτές εκτός Γηραιάς Ηπείρου

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font

Οι ημιαγωγοί και οι κυψέλες μπαταριών έχουν γίνει τα δύο πιο σημαντικά στοιχεία στην εποχή των ηλεκτρικών και αυτόνομων οχημάτων, αναγκάζοντας τις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να βασίζονται σε ασιατικούς προμηθευτές, καθώς η τοπική βιομηχανία δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην αυξημένη ζήτηση και επιπλέον έδειξε αργοπορημένα αντανακλαστικά ως προς τη δημιουργία νέων μονάδων για αύξηση της παραγωγής.

«Ναι, έχουμε γίνει υπερβολικά εξαρτημένοι από άλλες περιοχές και χρειάζεται αλλαγή πορείας», δήλωσε ο πρόεδρος του εποπτικού συμβουλίου της Bosch, Franz Fehrenbach, στη Frankfurter Allgemeine Zeitung.

Ο απερχόμενος πρόέδρος της Bosch, Franz Fehrenbach, προειδοποιεί ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν βασιστεί υπερβολικά πολύ σε προμηθευτές από την Ασία κυρίως λόγω κόστους

«Ωστόσο, γι αυτό δεν φταίει μόνο η έλλειψη διορατικότητας αλλά και η πολιτική μας, που βασίστηκε σχεδόν αποκλειστικά στη βελτιστοποίηση του κόστους στην εφοδιαστική αλυσίδα», είπε. «Η αυτοκινητοβιομηχανία αρχίζει να αναρωτιέται σιγά σιγά πώς θα μοιάζει το τοπίο προμήθειας πρώτων υλών, ιδιαίτερα αυτών που είναι κρίσιμα για τις κυψέλες μπαταριών».

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να κάνουν σχέδια για την ανάκτηση του ελέγχου. Για παράδειγμα η VW σχεδιάζει να κατασκευάσει έξι μεγάλα εργοστάσια παραγωγής μπαταριών με συνεργάτες στην Ευρώπη έως το 2030.

Η παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών ήταν το καμπανάκι για επισημανθεί αυτή η υπερβολικά μεγάλη εξάρτηση της Ευρώπης από προμηθευτές στον υπόλοιπο κόσμο, με αποτέλεσμα η Ευρωπαϊκή Ένωση να ξεκινήσει προγράμματα επιδοτήσεων για να προσελκύσει κατασκευαστές τσιπ στην Γηραιά Ηπειρο.

Ηδη η Bosch επένδυσε ένα δισεκατομμυρίο ευρώ για την κατασκευή εργοστασίων παραγωγής ημιαγωγών στη Γερμανία. Αυτή είναι η μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της εταιρείας, καθώς διεκδικεί να εξοπλίσει τα πιο πρόσφατα ηλεκτρικά και αυτόνομα αυτοκίνητα.

 

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text