Euroseas: Νέα ναύλωση για δύο πλοία της
Νέα συμβόλαια χρονοναύλωσης υπέγραψε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Euroseas Ltd, για δύο από τα πλοία της, τα M/V «Evridiki G» και M/V «EM Corfu».
Αναλυτικότερα:
• Το M/V «Evridiki G» συνήψε νέο συμβόλαιο χρονοναύλωσης για περίοδο από τουλάχιστον τριάντα έξι έως το πολύ τριάντα οκτώ μήνες κατ' επιλογή του ναυλωτή, με ημερήσια τιμή 40.000 $. Ο νέος ναύλος θα ξεκινήσει την 1η Φεβρουαρίου 2022.
• Το M/V «EM Corfu» συνήψε νέο συμβόλαιο χρονοναύλωσης για περίοδο από τουλάχιστον τριάντα έξι έως το πολύ τριάντα οκτώ μήνες κατ' επιλογή του ναυλωτή, με ημερήσια τιμή 40.000 $. Ο νέος ναύλος θα ξεκινήσει με την ολοκλήρωση του δεξαμενισμού του πλοίου στα μέσα Φεβρουαρίου 2022.
Ο Αριστείδης Πίττας, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Euroseas σχολίασε: «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε νέες ναυλώσεις για δύο από τα πλοία μας για περιόδους τουλάχιστον τριών ετών το καθένα με τιμές που υπερβαίνουν το διπλάσιο των επιπέδων της υπάρχουσας απασχόλησής τους. Οι νέες ναυλώσεις εξασφαλίζουν τουλάχιστον 85 εκατομμύρια δολάρια συμφωνημένα επίπεδα ναυλωσεων και αναμένεται να κάνουν ετήσια συνεισφορά στα EBITDA άνω των 22,3 εκατομμυρίων δολαρίων συνολικά, που είναι περίπου 19 εκατομμύρια δολάρια (ή, τουλάχιστον, επτά φορές) υψηλότερη από την κοινή συνεισφορά τους, τους τελευταίους δώδεκα μήνες κατά περίπου 3 εκατ. δολάρια. Αυτές οι νέες ναυλώσεις βελτιώνουν σημαντικά τόσο την κερδοφορία μας όσο και την ορατότητα των ταμειακών ροών με την κάλυψη ναύλων μας για το 2022 να υπερβαίνει πλέον το 85% και για το 2023 το 55%.
«Αναμφίβολα, οι αγορές εμπορευματοκιβωτίων συνεχίζουν να επιδεικνύουν τη δύναμή τους και τη δυναμική τους, όπως φαίνεται από το ρυθμό και τη διάρκεια των παραπάνω ναυλώσεων. Αναμένουμε ότι θα μπορέσουμε να συνεχίσουμε να επωφελούμαστε από την παρούσα ισχυρή αγορά, καθώς υπάρχουν ακόμη δύο από τα πλοία μας που θα είναι διαθέσιμα για εκ νέου ναύλωση εντός των επόμενων τεσσάρων μηνών και άλλα δύο πλοία αργότερα το 2022. Επιπλέον, αρχίσαμε να εξερευνούμε επιλογές ναύλωσης για τα δύο νεόδμητά μας τα οποία αναμένεται να παραδοθούν έως το τέλος του πρώτου και του δεύτερου τριμήνου του 2023, αντίστοιχα, όπως είχε αρχικά προγραμματιστεί. Εάν συνεχιστούν τα σημερινά επίπεδα της αγοράς, οι ανανεώσεις των ναυλώσεων που λήγουν θα έχουν ως αποτέλεσμα σημαντικές περαιτέρω αυξήσεις στην κερδοφορία και την κάλυψη της απασχόλησης για τα επόμενα χρόνια, παρέχοντας γερές βάσεις ρευστότητας για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας μας και ανταμοιβές στους μετόχους μας, όπως θεωρεί το Διοικητικό Συμβούλιο ή οι διευθυντές κατάλληλο."
Πηγή: Reporter.gr
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Η αντίδραση των αγορών στην πρωινή επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν - Κατά τα φαινόμενα, πρόκειται για ένα "παιχνίδι γοήτρου", χωρίς διάθεση κλιμάκωσης της έντασης
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η αντίδραση των αγορών στην πρωινή επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν - Κατά τα φαινόμενα, πρόκειται για ένα "παιχνίδι γοήτρου", χωρίς διάθεση κλιμάκωσης της έντασης
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο