Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Κλουκίνας - Λάππας: E-shop, εμπορικά κέντρα και ακίνητα τα «όπλα» για το 2022

Κλουκίνας - Λάππας: E-shop, εμπορικά κέντρα και ακίνητα τα «όπλα» για το 2022

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Κλουκίνας - Λάππας: E-shop, εμπορικά κέντρα και ακίνητα τα «όπλα» για το 2022

Το νέο κατάστημα στο Smart Park, οι πωλήσεις από το ηλεκτρονικό κατάστημα που τρέχει σταθερά με 14% και αποτελεί και το νούμερο 1 κατάστημα της Mothercare, αλλά και η εστίαση στην παρουσία σε εμπορικά κέντρα, αποτέλεσαν για το 2021 το αντίσωμα της Κλουκίνας Λάππας στην πανδημία που χτύπησε ποικιλοτρόπως και το λιανεμπόριο.

Με τις πωλήσεις το 2021, με βάση τα έως τώρα στοιχεία, να κινούνται έστω και οριακά (περίπου 2-4%) ακόμη και πάνω από τις αντίστοιχες του 2019, η εταιρεία μπαίνει με το δεξί στη νέα χρήση, έχοντας καταφέρει να αναχαιτίσει και την καταιγίδα που έφερε η διαταραχή της εφοδιαστικής αλυσίδας από την αύξηση του μεταφορικού κόστους, της ενέργειας και των καυσίμων.

Η εταιρεία μετά το δεύτερο εξάμηνο διαφοροποίησε τις εισαγωγές των εμπορευμάτων μετατοπίζοντας το μεγαλύτερο μέρος αυτών (περίπου το 40% που αφορά σε ρουχισμό) σε απευθείας εισαγωγές από την Ινδία και το Μπαγκλαντές, που προηγουμένως ερχόντουσαν μέσω Αγγλίας, καταφέρνοντας έτσι να μειώσει, σε σχέση με τον προηγούμενο χρόνο, αισθητά το κόστος μεταφοράς.

Έτσι και επάρκεια προϊόντος υπήρχε και μείωση στο κόστος μεταφοράς και οι καθυστερήσεις δεν άγγιξαν αισθητά την εταιρεία.

Η στρατηγική πλέον της ΚΛΜ, εστιάζει στην ανάπτυξη καταστημάτων εντός εμπορικών πάρκων, με πρώτο περιορισμό το Ελληνικό, περιορίζοντας τα μεγάλα καταστήματα εντός του αστικού ιστού και δίνοντας έμφαση στην περαιτέρω ενδυνάμωση του ηλεκτρονικού καναλιού το οποίο σημειώνει σταθερά ανάπτυξη και παραμένει το πρώτο σε πωλήσεις κατάστημα της αλυσίδας έναντι των φυσικών. Αξίζει να σημειωθεί ότι το eshop τρέχει με 14%, ξεπερνώντας και την αρχική στόχευση της διοίκησης η οποία είχε αναφερθεί στο liberal και εστίαζε στο 10 με 12% του συνολικού τζίρου.

Παράλληλα η βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη αποτελεί στόχο καθώς σε κάθε φυσικό κατάστημα οι πωλητές μπορούν να παρουσιάσουν μέσω tablet και ειδικής εφαρμογής όλα τα προϊόντα επίπλων και βρεφικής ανάπτυξης ή αναλώσιμα και να τα παραγγείλουν για παράδοση στο σπίτι ή σε κατάστημα της επιλογής του αγοραστή σε πραγματικό χρόνο.

Ωστόσο, το μεγάλο στοίχημα για την ΚΛΜ είναι η διαχείριση της ακίνητης περιουσίας της η οποία μπορεί να φέρει σημαντικές υπεραξίες Η αξία των ακινήτων με βάση έκθεση ανεξάρτητου εκτιμητή στο τέλος 2019 είναι περί τα 45 εκατ. ευρώ, ενώ η αξιοποίηση τους μπορεί να προσδώσει σημαντικά οφέλη στην εταιρεία. Ενδεικτικό της σημαντικότητας των ακινήτων είναι ότι η κεφαλαιοποίηση της με βάση το χθεσινό κλείσιμο ήταν στα 26,8 εκατ. ευρώ, δηλαδή σχεδόν στο μισό της αξίας μόνο των ακινήτων της χωρίς να υπολογίζεται καθόλου η εμπορική της δραστηριότητα.

Όσον αφορά την εικόνα των οικονομικών μεγεθών της στο εννεάμηνο σε εταιρικό και ομήλικο επίπεδο η Κλουκίνας- Λάππας ΑΕ κινήθηκε έντονα ανοδικά, με τη μεγαλύτερη άνοδο να σημειώνεται στα EBIT κατά 178,78%.και 210,48% αντίστοιχα.

Ειδικότερα, σε επίπεδο Ομίλου ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε € 20.108 χιλ. έναντι € 16.902 χιλ. αυξημένος κατά 18,97% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020 και τα μικτά κέρδη ανήλθαν σε € 9.973 χιλ. έναντι € 8.493 χιλ. πέρυσι, σημειώνοντας αύξηση κατά 17,43%.Τα αποτελέσματα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε ενοποιημένο επίπεδο ανήλθαν σε € 4.638 χιλ. έναντι € 3.329 χιλ. το εννεάμηνο του 2020 αυξημένα κατά 39,34%, ενώ θεαματική αύξηση κατά 210,48%, σημείωσαν τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) που ανήλθαν σε ενοποιημένο επίπεδο σε € 2.209 χιλ. έναντι € 712 χιλ. το εννεάμηνο του 2020 .Τα αποτελέσματα προ φόρων ανέρχονται σε κέρδος € 1.451 χιλ. έναντι ζημιών € 264 χιλ. του εννεάμηνο του 2020.

Σε εταιρικό επίπεδο ο κύκλος εργασιών της μητρικής Εταιρείας ανήλθε σε € 18.340 χιλ. έναντι € 15.636 χιλ. αυξημένος κατά 17,29% σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020, τα μικτά κέρδη διαμορφώθηκαν σε € 8.567 χιλ. έναντι € 7.508 χιλ. αυξημένα κατά14,11% και τα αποτελέσματα προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) αυξήθηκαν κατά 50,03% ανερχόμενα σε € 4.034 χιλ. έναντι € 2.689 χιλ. στο αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Τα αποτελέσματα προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) ανήλθαν σε εταιρικό επίπεδο σε € 2.299 χιλ. έναντι € 824 χιλ. το εννεάμηνο του 2020 σημειώνοντας αύξηση κατά 178,78%, και τα αποτελέσματα προ φόρων ανέρχονται σε κέρδη € 1.607 χιλ. έναντι κερδών € 52 χιλ. σε σχέση με το εννεάμηνο του 2020.

 

Αντιόπη Σχοινά

Πηγή: liberal.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text