Το “μυστικό” της Tesla
Σε σχέση με την τάση για “συγκέντρωση” της παραγωγής, σε γεωγραφικές περιοχές εγγύτερες προς την κεντρική επιχείρηση, ή ακόμη και για περιορισμό της ανάθεσης τμημάτων της παραγωγής σε εξωτερικούς συνεργάτες, μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει ένα άρθρο των New York Times, που αναφέρεται στους λόγους που, κατά το 2021, η αυτοκινητοβιομηχανία Tesla, επηρεάστηκε ελάχιστα από την αναταραχή στις εφοδιαστικές αλυσίδες και, λειτουργώντας κανονικά, πέτυχε τον διπλασιασμό των πωλήσεών της, τη στιγμή που τα “μεγαθήρια” του κλάδου, ιδίως στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, απέτυχαν παταγωδώς. Το “μυστικό” ήταν η συγκεντρωμένη παραγωγή και η μειωμένη εξάρτηση από εξωτερικούς προμηθευτές, τόσο για τα τμήματα των συναρμολογούμενων αυτοκινήτων, όσο και για το λογισμικό που, με μεγάλη ένταση, χρησιμοποιούν πλέον τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Το παράδειγμα της Tesla, ετοιμάζονται πλέον να ακολουθήσουν και οι μεγάλες παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες, τουλάχιστον στο βαθμό που είναι δυνατό. Δείτε το σχετικό άρθρο, εδώ (και σε ελληνική μετάφραση, εδώ).
Επιστροφή στα περιεχόμενα, εδώ
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο