Διώρυγα του Σουέζ: Ρεκόρ διέλευσης πλοίων το 2021
Περισσότερα από οποιαδήποτε χρονιά ήταν τα πλοία που διέσχισαν τη Διώρυγα του Σουέζ το 2021, σε μια χρονιά που η διώρυγα έκλεισε από ένα πλοίο μήκους 400 μέτρων που από λάθος χειρισμό «σφήνωσε», ενώ συνέχισαν να υφίστανται τα προβλήματα από την πανδημία.
Όπως αποκάλυψε ο διευθύνων σύμβουλος της Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA), Οσάμα Ράμπι, σε συνέντευξή του στο Ντουμπάι σήμερα Κυριακή, τα έσοδα από τα τέλη ανήλθαν σε 6,3 δισ. δολάρια από 20.694 πλοία που διέσχισαν τη διώρυγα το 2021.
Επίσης όπως σημείωσε παρά την αύξηση των τελών από τον ερχόμενο Φεβρουάριο, η κίνηση αναμένεται να είναι υψηλότερη σε σχέση με πέρυσι κι αυτό γιατί θα προχωρούν τα έργα για την επέκταση της πιο σημαντικής θαλάσσιας οδού στον κόσμο.
Τα έργα για τη διεύρυνση και την εμβάθυνση της διώρυγας του Σουέζ βρίσκονται σε εξέλιξη και θα ολοκληρωθούν έως τον Ιούλιο του 2023, κάτι που θα επιτρέψει έως και 28% περισσότερα πλοία να διασχίζουν τη διώρυγα, σύμφωνα με τον Ράμπι.
Όπως επισήμανε, τα πλοία που μεταφέρουν υγροποιημένο φυσικό αέριο εξαιρούνται από την καταβολή τελών. Τα πλοία που χρησιμοποιούν καύσιμα τα οποία πληρούν τα πρότυπα για τις εκπομπές των Ηνωμένων Εθνών ενδέχεται να εξαιρεθούν επίσης από την καταβολή τελών, αν και αυτά τα σχέδια δεν έχουν οριστικοποιηθεί, όπως τόνισε.
Πηγή: moneyreview.gr
- Ο «χρησμός» της S&P και οι επόμενες αξιολογήσεις
- AVE: Στο 28,88% αυξήθηκε το ποσοστό της Doson Investment
- FED (Beige Book): Αναιμική η ανάπτυξη της οικονομίας - "Φρένο" στη μείωση του πληθωρισμού
- Κίνα: Οι ΗΠΑ κατηγορούν εμάς για τα δικά τους προβλήματα
- Βρετανία: Ο πληθωρισμός επιβραδύνθηκε λιγότερο από το αναμενόμενο στο 3,2% τον Μάρτιο
- ΔΝΤ- Παγκόσμια Τράπεζα: Μάχη για περισσότερα κεφάλαια στις χώρες με χρέη
- Γιατί πέφτει το ευρώ - Τι σημαίνει για την ελληνική οικονομία
- Γεωπολιτικά επεισόδια και χρηματιστήρια
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Γεωπολιτικά επεισόδια και χρηματιστήρια
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο