Περισσότερα κρούσματα στην Tianjin… περισσότερα προβλήματα στην αλυσίδα εφοδιασμού
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες Toyota και Volkswagen ανέστειλαν την παραγωγή στα δικά τους εργοστάσια στην Tianjin καθώς η κατάσταση επιδεινώθηκε. Η Airbus, ένας άλλος μεγάλος κατασκευαστής στην πόλη, δεν έχει ακόμη κάνει το ίδιο.
Ενώ το λιμάνι Tianjin, το οποίο διακινούσε περισσότερα από 20 εκατομμύρια teu πέρυσι, συνεχίζει να λειτουργεί, η παραλαβή εμπορευματοκιβωτίων εισαγωγής έχει ανασταλεί, οι ώρες πύλης έχουν μειωθεί και έχει τεθεί περιορισμός στις παραδόσεις φορτηγών.
Στο Dalian, δύο κρούσματα όμικρον εντοπίστηκαν από άτομα που έφτασαν από την Tianjin. Οι ταξιδιωτικές συνδέσεις μέσα και έξω από την Tianjin έχουν περιοριστεί αυστηρά αυτή την εβδομάδα, καθώς οι αρχές είναι επιφυλακτικές για ένα ξέσπασμα της Covid-19 στην κινεζική πρωτεύουσα μόλις 140 χιλιόμετρα μακριά, με λιγότερο από τρεις εβδομάδες μέχρι την έναρξη των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του Πεκίνου.
Πέντε κρούσματα Covid-19 αναφέρθηκαν επίσης στη Σαγκάη, η οποία έχει αυξήσει την επαγρύπνησή της σχετικά με την Covid-19 ενόψει της κορύφωσης των ταξιδιών για τις διακοπές της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς αργότερα αυτόν τον μήνα.
«Δυστυχώς, το 2022 δεν ξεκίνησε όπως ελπίζαμε», προειδοποίησε η Maersk σε μια ενημέρωση παγκόσμιας συμφόρησης, προσθέτοντας: «Η πανδημία εξακολουθεί να είναι ισχυρή και δυστυχώς, βλέπουμε νέα κρούσματα να επηρεάζουν την ικανότητά μας να μεταφέρουμε το φορτίο σας».
Η αυστηρή πολιτική του Πεκίνου για μηδενική ανοχή στην Covid έχει περιορίσει τα τοπικά κρούσματα με μαζικά τεστ, έκτακτα lockdown και εκτεταμένες καραντίνες. Ωστόσο, νέες παραλλαγές όπως η όμικρον έχουν οδηγήσει τα κρούσματα να εντείνονται από το φθινόπωρο.
Η Eurasia Group, μια εταιρεία συμβούλων με έδρα τις ΗΠΑ, έχει θέσει την προσπάθεια πρόληψης του ιού της Κίνας στην κορυφή της αξιολόγησης κινδύνου για το 2022, υποδηλώνοντας ότι η πολιτική θα επιβαρύνει περαιτέρω την παγκόσμια οικονομία.
«Η Κίνα βρίσκεται στην πιο δύσκολη κατάσταση λόγω Covid zero πολιτικής που φαινόταν απίστευτα επιτυχημένη το 2020, αλλά τώρα έχει γίνει μια μάχη ενάντια σε μια πολύ πιο μεταδοτική παραλλαγή με ευρύτερα lockdown και εμβόλια με περιορισμένη αποτελεσματικότητα», προειδοποίησαν οι αναλυτές της σε έκθεση.
Στα θετικά νέα σχετικά με την Κίνα, την Covid-19 και τις αλυσίδες εφοδιασμού, τα σύνορα και ο εκτελωνισμός στο Dongxing μεταξύ της Λαϊκής Δημοκρατίας και του Βιετνάμ άνοιξαν ξανά μετά από τρεις εβδομάδες που ήταν κλειστά.
Πηγή: Reporter.gr
- Goldman Sachs: Μικρά περιθώρια ανόδου για τις αμερικανικές μετοχές
- Η Τράπεζα της Αγγλίας προειδοποιεί για κινδύνους από φούσκα στις μετοχές
- Visa – Mastercard: Στα 30 δισ. το κόστος του συμβιβασμού για μείωση των προμηθειών σε εμπόρους
- Κίνα: Σε ρεκόρ €13 δισ. το εμπόριο με τις BRICS στο 2μηνο
- Στάση αναμονής από την FED: Αφησε για άλλη μια φορά αμετάβλητα τα επιτόκια - Βλέπει 3 μειώσεις φέτος
- Morgan Stanley: Στοχεύει σε 1 δισ. δολ. σε στοιχήματα για την πράσινη μετάβαση
- Επιτόκια: Tέλος εποχής – Τι επιπτώσεις είχαν τα αρνητικά επιτόκια
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Συγκεντρωτικός πίνακας αποτελεσμάτων χρήσης 2023 - Προβλέψεων χρήσης 2024
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο