Έχοντας διαλύσει τον Ελλάκτωρ τι θα κάνει η Reggeborgh με την Αττική οδό… έργο 3 δισ; - Τι θα κάνει με το ομόλογο 670 εκατ που λήγει;
Ο διαγωνισμός για την Αττική οδό προκηρύχθηκε όπως αναμενόταν ένα έργο που αφορά παραχώρηση για 25 έτη…
Έως τις 20 Απριλίου 2022 θα πρέπει οι υποψήφιοι να εκδηλώσουν ενδιαφέρον και προς το καλοκαίρι θα υποβληθούν οι δεσμευτικές προσφορές.
Στην τρέχουσα συγκυρία την παραχώρηση της Αττικής Οδού την εκμεταλλεύται ο Ελλάκτωρ.
Όμως από την έλευση της Reggeborgh στον Ελλάκτωρ ο όμιλος εμφανίζει εικόνα διάλυσης.
Η εταιρία έχει συρρικνωθεί, οι τράπεζες παρά την αύξηση κεφαλαίου δεν την δανείζουν και το κυριότερο ήρθε σε σύγκρουση με τον μεγαλομέτοχο το σχήμα Greenhill – Killoman των εφοπλιστών Μπάκου και Καυμενάκη.
Και ενώ συμβαίνουν όλα αυτά τα διαλυτικά φαινόμενα στον Ελλάκτωρ προκηρύχθηκε ο διαγωνισμός για την Αττική οδό έργο που υπολογίζεται σε 3 δισεκ. ευρώ.
Τι θα κάνει ο εγκλωβισμένος Ελλάκτωρ όταν μάλιστα βρίσκεται σε αδιέξοδο καθώς τέλη του 2024 λήγει και το ομόλογο ύψους 670 εκατ ευρώ;
Τι θα κάνει η Reggeborgh που προκάλεσε την αποδόμηση του Ελλάκτωρ;
Οι εξελίξεις από εδώ και στο εξής θα είναι καταιγιστικές, θα υπάρξουν σοβαρές εξελίξεις…
Με διαρροές και φήμες όπως η Reggeborgh θα κάνει δημόσια πρόταση και η Reggeborgh σχεδιάζει μεγάλη αύξηση κεφαλαίου λένε ψέματα στους επενδυτές γιατί δεν έχουν αποκαλύψει μια μεγάλη αλήθεια… για το ομόλογο των 670 εκατ που γνωρίζουν πολύ καλά μια ρήτρα που περιλαμβάνει.
Με βάση σοβαρές ενδείξεις… το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξουν εξελίξεις, ενδιαφέρουσες εξελίξεις…
Δεν λένε τίποτε για το ομόλογο των 670 εκατ
Ο Ελλάκτωρ δεν λέει τίποτε για το ομόλογο των 670 εκατ λήξης Δεκεμβρίου 2024 που έχει τιμή 95 μονάδες βάσης και εκδόθηκε με επιτόκιο 6,375%.
Η τιμή 95 μονάδες βάσης δίνει τρέχουσα απόδοση 8,50%...
Επιχείρησαν να έρθουν σε συνεννόηση με τις τράπεζες να εκδώσουν ένα νέο ομόλογο και να πάρουν και τραπεζικό δανεισμό αλλά το αίτημα του Ελλάκτωρ – που δήθεν βελτιώθηκε μετά την αύξηση των 120,5 εκατ ευρώ – απορρίφθηκε.
Καμία τράπεζα δεν δανείζει τον Ελλάκτωρ, καμία τράπεζα δεν προβαίνει σε καμία πρόσθετη ανάληψη ρίσκου στον Ελλάκτωρ.
Προκαλούμε την διοίκηση του Ελλάκτωρ να απαντήσει στο ερώτημα, πέραν από τις εγγυητικές που λήγουν και ανανεώνονται σε ποια άλλη συμφωνία με τράπεζα έχουν προχωρήσει.
Η απάντηση είναι σε καμία… καθώς γνωρίζουν ότι όλα τα αιτήματα τους έχουν απορριφθεί.
Στις 5 Νοεμβρίου 2021 ο Ελλάκτωρ απαντώντας στην Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς ανέφερε «ως προς τις αναφορές σε δήθεν δυσκολία εξασφάλισης τραπεζικής χρηματοδότησης και
έκδοσης εγγυητικών επιστολών, η Εταιρεία ενημερώνει ότι, κατόπιν της επιτυχούς υλοποίησης της πρόσφατης αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, ύψους 120,5 εκατ. ευρώ, στις αρχές Αυγούστου 2021, δεν έχει προκύψει κανένα ζήτημα απόρριψης αιτήματος χρηματοδότησης από τραπεζικό οργανισμό σε ολόκληρο τον Όμιλο!»
Πηγή:bankingnews.gr
- «Ταύρος» για Jumbo και ΟΠΑΠ η HSBC - Οι τιμές στόχοι
- Alpha Trust Ανδρομέδα: Εγκρίθηκε μέρισμα €0,30/μετοχή για τη χρήση 2023
- Lamda Development: Πώληση 5 οικοπέδων με 2.000 ευρώ/τ.μ. στο Ελληνικό
- ΟΠΑΠ: Έβδομη περίοδος εκτοκισμού Κοινού Ομολογιακού Δανείου
- Βιομηχανία: Συνωστισμός deal για «πράσινo» ρεύμα - «Λευκός καπνός» ΔΕΗ με Viohalco και ΤΙΤΑΝ
- Epsilon Net: Το πλάνο για τζίρο 150 εκατ. και η συνεργασία με την ΕΤΕ
- Jumbo: Ποια προϊόντα δεν θα μπουν ποτέ στα ράφια της αλυσίδας
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Η ικανότητα κρίσης των χρηματιστηριακών αγορών
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο