Αρχική | Εταιρίες | Ελληνικές Εταιρίες | Ζημίες 45,2 εκατ. ευρώ για τη United Group, στα 617 εκατ. ο τζίρος

Ζημίες 45,2 εκατ. ευρώ για τη United Group, στα 617 εκατ. ο τζίρος

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Ζημίες 45,2 εκατ. ευρώ για τη United Group, στα 617 εκατ. ο τζίρος

Με αύξηση μεγεθών αλλά αρνητικά καθαρά αποτελέσματα ολοκληρώθηκε το πρώτο τρίμηνο για τον όμιλο τηλεπικοινωνιών και δημιουργίας οπτικοακουστικού περιεχομένου United Group, που ελέγχει τις Nova και Wind Hellas. Ειδικότερα, τους πρώτους τρεις μήνες της χρονιάς, σε ετήσια βάση, η United Group ενίσχυσε τον ενοποιημένο κύκλο εργασιών κατά 40%, σε 617 εκατ. ευρώ, και αύξησε τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων μετά από μισθώσεις (EBITDA-AL) κατά 34%, σε 215 εκατ. ευρώ. Η αύξηση των εσόδων αποδίδεται –μεταξύ άλλων– στην εξαγορά της Wind Hellas και της κροατικής Optima Telekom, σε οργανική ανάπτυξη, δηλαδή ενίσχυση της συνδρομητικής βάσης, σε αναπροσαρμογή των τιμών και στην πλήρη ενοποίηση της βουλγαρικής Nova BG. H Wind Hellas αντιπροσωπεύει το 23% των ενοποιημένων εσόδων της United Group και το 18% των EBITDA-AL, ενώ στη Nova αντιστοιχεί το 10% και 8% των ομιλικών εσόδων και λειτουργικών κερδών (μετά από μισθώσεις), αντιστοίχως. Τα ποσοστά αυτά, σε απόλυτους αριθμούς, συνεπάγονται έσοδα 139 εκατ. ευρώ και 59 εκατ. ευρώ και λειτουργικά κέρδη 39 εκατ. ευρώ και 16,6 εκατ. ευρώ για τις Wind Hellas και Nova, αντιστοίχως. Ωστόσο, ο όμιλος εμφάνισε ζημίες μετά φόρων 45,2 εκατ. ευρώ, οι οποίες είναι αυξημένες κατά 525% συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2021.

Κατά το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς η United Group πραγματοποίησε κεφαλαιουχικές δαπάνες της τάξεως των 34 εκατ. ευρώ για τη Wind Hellas, με το συγκεκριμένο μέγεθος να έχει αυξηθεί ετησίως κατά 208%, σε 19 εκατ. ευρώ, για τη Nova. Κι αυτό λόγω των μεγαλύτερων επενδύσεων σε περιεχόμενο, που περιλαμβάνει την εξασφάλιση των δικαιωμάτων μετάδοσης των αγώνων των FIBA, Davis Cup και UEFA, και των υψηλότερων δαπανών για την αναβάθμιση του εξοπλισμού των πελατών και την υλοποίηση εργασιών ανακαίνισης των καταστημάτων λόγω αλλαγής εταιρικής ταυτότητας.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στην ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων της η United Group, η Wind, που διαθέτει 4,2 εκατ. συνδρομητές και εμφανίζει ετήσια έσοδα της τάξεως των 500 εκατ. ευρώ, αποτελεί βασικό πυλώνα της στρατηγικής του ομίλου για την Ευρώπη. «Η Ελλάδα αποτελεί αγορά-κλειδί για τη United Group και με την απόκτηση της Wind ο όμιλος θα είναι σε θέση να διαμορφώσει έναν πάροχο που θα συμβάλει στην ανάπτυξη της ελληνικής αγοράς τηλεπικοινωνιών μέσω επενδύσεων σε υποδομές δικτύου, περιεχόμενο και καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες».

Δημήτρης Δελεβέγκος

 

Πηγή:kathimerini.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text