Αρχική | Εταιρίες | Ελληνικές Εταιρίες | ΟΠΤΙΜΑ: Οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά το ορόσημο των €150 εκατ.

ΟΠΤΙΜΑ: Οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά το ορόσημο των €150 εκατ.

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΟΠΤΙΜΑ: Οι πωλήσεις ξεπέρασαν για πρώτη φορά το ορόσημο των €150 εκατ.

Το 2021 αποτέλεσε μια ακόμα επιτυχημένη χρονιά για την ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε., με συνολικές πωλήσεις ύψους 150,1 εκατ. ευρώ – επίδοση που τη διατηρεί στην πρώτη θέση ως προς το μερίδιο αγοράς στο σύνολο της κατηγορίας του τυριού. Οι αντίστοιχες πωλήσεις της εταιρείας το 2020 είχαν ανέλθει στα 140,9 εκ. ευρώ.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η αύξηση αυτή οφείλεται τόσο στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου της εταιρείας σε συναφείς κατηγορίες, όπως οι κατεψυγμένες πίτες ΗΠΕΙΡΟΠΙΤΕΣ και οι μπάρες δημητριακών ΖΕΜΥΘΑ, αλλά και στη διαρκή υποστήριξη των υπαρχόντων προϊόντων και την επέκταση της διανομής.

Οι μάρκες που απαρτίζουν το χαρτοφυλάκιο της ΟΠΤΙΜΑ, καθιερωμένες και δημοφιλείς, συνυφασμένες με την ποιότητα, τη γεύση και την παράδοση, με συνεπή και διαρκή υποστήριξη από πλευράς εμπορικής πολιτικής και επικοινωνίας, συνεχίζουν να αποτελούν την κινητήριο δύναμη της εταιρείας, συμπυκνώνοντας τη διαχρονική φιλοσοφία της και το όραμα του ιδρυτή της.

Τα κέρδη της ΟΠΤΙΜΑ το 2021 ήταν 11,4 εκ ευρώ, μειωμένα σε σχέση με το 2020, γεγονός που οφείλεται στην απόφαση της εταιρείας να απορροφήσει σημαντικό μέρος των αυξημένων κοστολογίων που προέκυψαν από τις ανατιμήσεις σε πρώτες ύλες και ενέργεια.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΠΤΙΜΑ, Γιώργος Καραμπέτσος, δήλωσε σχετικά: “To 2021 ήταν ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα των επιτυχιών για την ομάδα της ΟΠΤΙΜΑ. Για πρώτη φορά οι πωλήσεις μας ξεπέρασαν το ορόσημο των 150 εκατομμύρια ευρώ, σταθεροποιώντας μας στην κορυφή της αγοράς, με απόσταση από τον δεύτερο. Υλοποιήσαμε με συνέπεια το αναπτυξιακό μας πλάνο, με νέα λανσαρίσματα και είσοδο σε νέες, συναφείς κατηγορίες, επεκτείναμε διανομές σε υφιστάμενους και νέους πελάτες στη λιανική και τη HORECA, ενώ, για μια ακόμα χρονιά, επενδύσαμε σημαντικά στη διαφήμιση, με δαπάνη ίση σχεδόν με το άθροισμα της δαπάνης των ανταγωνιστών μας. Η κάμψη στην κερδοφορία ήταν αναμενόμενη, συνεπεία της στρατηγικής μας απόφασης να απορροφήσουμε μεγάλο ποσοστό του αυξημένου κόστους παραγωγής. Οφείλουμε σ’ αυτό το σημείο ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους τους συναδέλφους και συνεργάτες της ΟΠΤΙΜΑ για την αφοσίωση και την εμπιστοσύνη τους: η επιτυχία τούς ανήκει. Καθώς μάλιστα βρισκόμαστε ήδη περίπου στο μέσον της τρέχουσας χρονιάς, διαπιστώνουμε ότι η αναπτυξιακή δυναμική μας φαίνεται να διατηρείται και κατά το 2022. Πιστεύουμε βάσιμα ότι, για μια ακόμη χρονιά, θα επιτύχουμε τους χρηματοοικονομικούς κι εμπορικούς στόχους μας, δημιουργώντας ταυτόχρονα υπεραξία για τους πελάτες και τους καταναλωτές μας.».

Υπενθυμίζεται ότι η ΟΠΤΙΜΑ Α.Ε. είναι η μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία στον χώρο των τυροκομικών προϊόντων. Στο portfolio της περιλαμβάνονται κορυφαία brands, όπως HΠΕΙΡΟΣ, Dirollo, Kerrygold, Adoro, Ταλαγάνι, Λογάδι, Κατίκι Δομοκού Ορεινές Πλαγιές και Λεβέτι. Σημείο αναφοράς στη φιλοσοφία και τη δραστηριότητα της ΟΠΤΙΜΑ είναι η ποιότητα, η οποία διασφαλίζεται μέσω αυστηρότατων διαδικασιών και εφαρμογής των πιο εξελιγμένων διεθνών προτύπων.

 

Πηγή:newmoney.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text