ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Άλλαξε όνομα και συνεχίζει τις δυναμικές επενδύσεις
Η είδηση στο σημερινό event της πρώην ΤΡΑΙΝΟΣΕ και νυν Hellenic Train δεν ήταν μόνο η αλλαγή του ονόματος, αλλά η ανακοίνωση από την πλευρά της διοίκησης της εταιρείας μιας σειράς ενεργειών που πρόκειται να επεκτείνουν σημαντικά το μεταφορικό της έργο και στον εμπορευματικό τομέα, αλλά και τον μετασχηματισμό της σε μια πράσινη και ψηφιακή σύγχρονη μεταφορική εταιρεία.
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο διευθύνων σύμβουλος της Hellenic Train κ. Μaurizio Capotorto , στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, από τον περασμένο Μάϊο η διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη καλύπτεται σε μόλις τέσσερις ώρες, χάρη στα νέα, σύγχρονα τραίνα. Όμως, οι επενδύσεις δεν σταματούν εκεί. Όπως ανέφερε ο ίδιος, σταδιακά θα υπάρξουν και νέα, πιο γρήγορα τραίνα, αλλά και περίπου δέκα τραίνα που θα λειτουργούν με υδρογόνο.
Σε ό,τι αφορά το κομμάτι της εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού, μέσα στις επόμενες ημέρες θα εγκαινιαστεί το νέο σύστημα online κρατήσεων.
Πέραν του τομέα της μεταφοράς επιβατών, ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει, σύμφωνα με την διοίκηση της Hellenic Train, και ο τομέας των εμπορευματικών μεταφορών. Η εταιρεία ήδη συνεργάζεται με τα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης, ενώ στοχεύει να συνεργαστεί και με άλλα λιμάνια που παρουσιάζουν ενδιαφέρον, όπως αυτό της Αλεξανδρούπολης.
Ακόμη στους στόχους της Hellenic Train είναι η επέκταση και η ανάπτυξή της και σε πολλές νέες αγορές αλλά και σε νέους τομείς των μεταφορών.
Η νέα εταιρική ταυτότητα
'Oπως επισημάνθηκε, η νέα εταιρική ταυτότητα αποσκοπεί στην ανάδειξη της Hellenic Train S.A. σε έναν από τους μεγαλύτερους και σημαντικότερους παρόχους εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, καθιστώντας την Ελλάδα γέφυρα μεταξύ Ευρώπης, Ασίας και Αφρικής.
Στους στόχους της εταιρείας παραμένουν, ακόμη, η πλήρης αναμόρφωση και ανάπτυξη του τομέα των σιδηροδρομικών μεταφορών, ο εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού και η συνεχής αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Προτεραιότητα για την Hellenic Train παραμένει η άριστη εξυπηρέτηση των πελατών της, τόνισε η διοίκηση.
Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστας Καραμανλής, ο Υπουργός Οικονομικών, κ. Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών της Ιταλίας, κ. Daniele Franco, η Πρέσβης της Ιταλίας στην Ελλάδα, κ. Patricia Falcinelli, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου FS, κ. Luigi Ferraris, o Διευθύνων Σύμβουλος της TRENITALIA, κ. Luigi Corradi, ο Πρόεδρος της Hellenic Train S.A., καθηγητής Dario Lο Bosco, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Hellenic Train S.A., κ. Maurizio Capotorto, καθώς και στελέχη της κυβέρνησης και του επιχειρηματικού κόσμου. O Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών της Ιταλίας κ. Enrico Giovannini απηύθυνε χαιρετισμό μέσω video.
Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της εκδήλωσης υπεγράφη μνημόνιο μεταξύ της Ferrovie dello Stato Italiane και του Ελληνικού Ινστιτούτου Μεταφορών με στόχο τη συνεργασία για την προώθηση της βιώσιμης κινητικότητας, τις νέες «έξυπνες» τεχνολογίες, τις ψηφιακές μεθόδους για την ασφάλεια και συντήρηση των σιδηροδρόμων και την προώθηση των επιστημονικών μελετών της διατροπικής κινητικότητας και «ευφυών συστημάτων».
Γεράσιμος Ζώτος
Πηγή:liberal.gr
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Πλαστικά Θράκης: Το 2023 ήταν μία "κανονική" χρονιά για την εταιρία - Ανάλογη αναμένεται να είναι και το 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Πλαστικά Θράκης: Το 2023 ήταν μία "κανονική" χρονιά για την εταιρία - Ανάλογη αναμένεται να είναι και το 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο