Το νέο έργο που ανέλαβε στην Εγνατία Οδό η ΑΚΤΩΡ
Μία νέα σύμβαση στην Εγνατία Οδό αναμένεται να υπογράψει, σύμφωνα με πληροφορίες μέσα στις επόμενες ημέρες, η ΑΚΤΩΡ.
Πρόκειται για τη σήραγγα Κλεισούρας. στην οποία η ΑΚΤΩΡ αναδείχτηκε μειδοότης, ένα πολυαναμενόμενο έργο καθώς περνά από δύσκολες γεωλογικά περιοχές. Αναθέτουσα Αρχή είναι η Εγνατία Οδός. Το κόστος του έργου με ΦΠΑ ανέρχεται στα 57,32 εκατ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ.
Αντικείμενο του έργου αποτελεί η πλήρης κατασκευή της αρτηρίας της νέας Επαρχιακής Οδού, που εντάσσεται στον οδικό άξονα Καστοριάς – Πτολεμαΐδας και βρίσκεται στα Διοικητικά όρια των Περιφερειακών Ενοτήτων Καστοριάς και Φλώρινας και καταλήγει στα όρια του νομού Κοζάνης.
Η αρτηρία έχει μήκος 10,40 χλμ. Περίπου και συνολικό πλάτος ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος 8,0μ., περιλαμβάνοντας, μία λωρίδα κυκλοφορίας πλάτους 3,75μ ανά κατεύθυνση και επιπλέον λωρίδα καθοδήγησης.
Στα πλαίσια κατασκευής της αρτηρίας προβλέπεται και η κατασκευή, 4 ισόπεδων κόμβων, της σήραγγας Κλεισούρας, διπλής κατεύθυνσης μήκους 1.365μ, με σήραγγα διαφυγής 1.383μ., σε ιδιαίτερα ορεινό ανάγλυφο, μιας γέφυρας (ρέματος Κώτουρη), μήκους 34,60μ περίπου, 4 Κάτω Διαβάσεων, δύο κτιρίων στα μέτωπα της σήραγγας καθώς και η πλήρης αποκατάστασης των συνδέσεων υφιστάμενου τοπικού οδικού δικτύου.
Επιπλέον ένα ακόμη έργο το οποίο αναδείχτηκε μειοδότης η ΑΚΤΩΡ σε κοινοπραξία με την ΕΤΕΘ είναι η παροχή υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης σταθμών διοδίων της Εγνατίας Οδού, προϋπολογισμού 59,7 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ).
Στις υπηρεσίες λειτουργίας των σταθμών διοδίων περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η διάθεση του απαραίτητου προσωπικού για την είσπραξη των τελών διοδίων και για τη λειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, οι υπηρεσίες εφαρμογής πομποδέκτη, οι υπηρεσίες μεταφοράς, καταμέτρησης και κατάθεσης των εισπράξεων, οι υπηρεσίες καθαριότητας, η προμήθεια των στολών εργασίας του προσωπικού και των απαιτούμενων αναλωσίμων για τη λειτουργία των σταθμών διοδίων. Στην υποστήριξη των σταθμών διοδίων περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, η τεχνική υποστήριξη του υφιστάμενου συστήματος συλλογής διοδίων της Εγνατία Οδός ΑΕ, ητεχνική υποστήριξη λειτουργίας των υποδομών (κτιριακές, σήμανσης, Η/Μ εγκαταστάσεων, κ.λπ.) των σταθμών διοδίων και η βελτίωση / αναβάθμιση των εγκαταστάσεων και της λειτουργίας των σταθμών διοδίων της Εγνατία Οδός ΑΕ.
Ελένη Μπότα
Πηγή: capital.gr
- Q&R: Πούλησε 1,36 εκατ. μετοχές η Marbella Investments
- Διασύνδεση Κρήτη-Αττική: Ποιος είναι ο νέος «σύμμαχος» Κοπελούζου για το 20% – Γιατί αποχώρησε η Macquarie
- Real Consulting: Αύξηση 39% στα EBITDA – Στο +24% οι πωλήσεις για το 2023
- Γιατί Τιτάν και Cenergy επενδύουν πάνω από 500 εκατ. ευρώ στις ΗΠΑ
- Πλαστικά Θράκης: Λειτουργική κερδοφορία 44 εκατ. το 2023 - Προτεινόμενο ετήσιο μικτό μέρισμα €0,23/μετοχή
- Aνοδικά τα futures στην Ευρώπη - Focus σε Μυτιληναίο και ΒΙΟΧΑΛΚΟ
- Jumbo: Ανεβάζει την τιμή-στόχο η Eurobank Equities
- Επισκόπηση των, μέχρι σήμερα, δημοσιευθέντων αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2023
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Επισκόπηση των, μέχρι σήμερα, δημοσιευθέντων αποτελεσμάτων για τη χρήση του 2023
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο