ΚΡΙ-ΚΡΙ

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΚΡΙ-ΚΡΙ

ΚΡΙ-ΚΡΙ: Την προσπάθεια της, να διεισδύσει στην αγορά της Ασίας με το προϊόν “Greek Frozen Yogurt”, εξέφρασε η διοίκηση. Η εταιρία είναι ήδη τοποθετημένη στην αγορά της Νότιας Κορέας και στόχος της είναι να εισέλθει στην αγορά της Ιαπωνίας, Ταϊβάν, Κίνας και Σιγκαπούρης. Σύμφωνα με σχετικές έρευνες, η αγορά αυτού του προϊόντος, αναπτύσσεται διαρκώς καθώς οι διατροφικές συνήθειες των καταναλωτών, τείνουν προς τα πιο υγιή επιδόρπια, (εδώ). Αυτή η κίνηση, επιβεβαιώνει την στρατηγική της εταιρίας ως προς την αγορά του εξωτερικου. Επισημαίνουμε ότι το 2021, το 77,4% των πωλήσεων προήλθε από τα γαλακτοκομικά προϊόντα και το 40,6% προήλθε από τα γαλακτοκομικά προϊόντα στην αγορά του εξωτερικού. Βέβαια, στο εξωτερικό περιβάλλον υπάρχει η πρόκληση του ανταγωνισμού, η οποία γίνεται όλο και πιο έντονη τώρα που υπάρχει αύξηση του κόστους σε όλες τις φάσεις της παραγωγής και της διάθεσης. Αναμένουμε ότι, κατά το β’ εξάμηνο, η εταιρία θα βελτιώσει τα περιθώρια κέρδους της, όμως, αυτά θα απέχουν αρκετά, σε σχέση με τα περιθώρια παλαιότερων ετών. Γενικά, ο κλάδος διανύει μια δύσκολη φάση, η οποία επιδεινώνεται από τη συγκυρία του πληθωρισμού.

 

Το παρόν άρθρο, είναι τμήμα της ύλης του τεύχους 246 (Νοέμβριος 2022) του περιοδικού ΧΡΗΜΑ & ΑΓΟΡΑ. Δείτε τα πλήρη περιεχόμενα του τεύχους 246, εδώ.

 


Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text