Yalco: Επενδύσεις, εξαγωγές και νέοι στόχοι – Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης
Με βασικούς πυλώνες την ενίσχυση της παραγωγής, των εξαγωγών και την περαιτέρω διείσδυσή της στον οικιακό εξοπλισμό και στον κλάδο του ξενοδοχειακού εξοπλισμού, η Yalco περνά σταδιακά σε νέα εποχή εστιάζοντας στην ανάπτυξή της αλλά και στην ενίσχυση των δυο brand που διαθέτει – Fest και Ionia – με όχημα την ραγδαία ανάπτυξη του τουρισμού.
«Διαθέτουμε ιδιόκτητο εργοστάσιο παραγωγής στα Οινόφυτα, ένα ισχυρότατο πελατολόγιο στην Ελλάδα και το εξωτερικό, τις εξαιρετικά δημοφιλείς μάρκες Fest και Ionia, εκμεταλλευόμαστε το momentum του τουρισμού, ενώ έχουμε μειώσει τις χρηματοοικονομικές υποχρεώσεις και τα κόστη των δανείων. Τα στοιχεία αυτά, μαζί με την τεχνογνωσία, το όραμα και την αφοσίωσή μας, μας επιτρέπουν να επικεντρωθούμε στον στρατηγικό σχεδιασμό για την ανάπτυξη της Yalco και για τον επόμενο αιώνα λειτουργίας της», επισημαίνει ο Σωκράτης Κωνσταντίνου, διευθύνων σύμβουλος της Yalco.
Το στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης ξεκινάει με τον εξοπλισμό του εργοστασίου των Οινοφύτων με σύγχρονα μηχανήματα μεγάλης δυναμικής για την παραγωγή των προϊόντων της Fest. Παράλληλα, ανταποκρινόμενη στην τάση του customization, η Yalco υλοποιεί επενδύσεις και στην παραγωγή της Ionia, με την προμήθεια νέων μηχανημάτων και την πρόσληψη επιπλέον προσωπικού, ώστε να ενισχύσει την παραγωγή εξατομικευμένων προϊόντων και λύσεων. Με τις κινήσεις αυτές, η εταιρεία στοχεύει στην περαιτέρω αύξηση των μεριδίων στον κλάδο του οικιακού και ξενοδοχειακού εξοπλισμού με τα δύο της brand, Fest και Ionia.
Εξαγωγές
Ταυτόχρονα, οι επενδύσεις στην παραγωγή εξυπηρετούν και την ενισχυμένη εξαγωγική δραστηριότητα της εταιρείας. Τα προϊόντα Fest ήδη εξάγονται σε 25 χώρες στον κόσμο, ενώ η πρόσφατη συνεργασία με εξειδικευμένο οργανισμό συμβούλων για την περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων της μάρκας παρουσιάζει ήδη εξαιρετικά αποτελέσματα, ειδικά στην Μέση Ανατολή, όπου η Fest αυξάνει τα μερίδιά της, διαθέτοντας βεβαίως πολυετή παρουσία και εξαιρετικά σημαντικό πελατολόγιο.
Επιπλέον, δεδομένης της ραγδαίας ανόδου του τουρισμού, η Yalco προσηλώνεται στην περαιτέρω διεύρυνση του σχετικού πελατολογίου της, συνεχίζοντας την δυναμική πορεία των τελευταίων ετών. Η εταιρεία έχει να επιδείξει ένα σημαντικότατο portfolio ετών τόσο σε πελάτες όσο και εξειδικευμένα προϊόντα. Παράλληλα, εγκαινιάζει νέες συνεργασίες με οίκους του εξωτερικού, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο την γκάμα των προσφερόμενων προϊόντων και υπηρεσιών, ώστε να ενισχύσει περαιτέρω τις πωλήσεις της στον κλάδο του HO.RE.CA..
«Ενισχύουμε την παραγωγή μας και σχεδιάζουμε νέα, πρωτοποριακά προϊόντα Fest και Ionia, με στόχο την αύξηση των πωλήσεών μας στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Ο στρατηγικός σχεδιασμός μας ολοκληρώνεται με την συγκράτηση των τιμών, παρά την γενική τάση. Η πρόσφατη ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του ενεαμήνου του 2022 και η αύξηση των πωλήσεων κατά 37% είναι στοιχεία σαφώς ενδεικτικά μίας στρατηγικής που ήδη αποδίδει καρπούς», συμπλήρωσε ο Σωκράτης Κωνσταντίνου.
Η YALCO – Σωκράτης Δ. Κωνσταντίνου & Υιός Α.Ε. ιδρύθηκε στη Δράμα το 1920 ως οικογενειακή επιχείρηση και στην εκατονταετή της πορεία, εξελίχθηκε σε μία από τις κορυφαίες ελληνικές εταιρείες παραγωγής και διανομής ειδών οικιακού και επαγγελματικού εξοπλισμού. Χρησιμοποιεί ένα κέντρο αποθήκευσης και διανομής στα Οινόφυτα Βοιωτίας, με χωρητικότητα που ξεπερνά τις 30.000 παλέτες.
Η εταιρεία παράγει τις πορσελάνες Ionia, προσφέροντας μάλιστα private label λύσεις με εξειδικευμένες, custom δυνατότητες, για την Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, η Yalco παράγει στην Ελλάδα τα αντικολλητικά μαγειρικά σκεύη Fest, διαθέτοντας ένα ιδιόκτητο εργοστάσιο και ολοκληρωμένες γκάμες προϊόντων, κατέχοντας ένα σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς, αλλά και με εξαγωγές σε περισσότερες από 25 χώρες στον κόσμο. Διαθέτει γραφεία και εκθεσιακούς χώρους στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τη Ρόδο, απασχολεί περίπου 100 εργαζομένους και στο 9μηνο του 2022 ανακοίνωσε 37% αύξηση των πωλήσεών της (στα 3,895 εκατ. ευρώ), σταθερό καθαρό δανεισμό και μειωμένα χρηματοοικονομικά έξοδα.
Πηγή: newmoney.gr
- Πόλεμος ΟΤΕ με ΔΕΗ για τα δίκτυα οπτικών ινών
- ΟΠΑΠ: Τιμή-στόχος τα 20 ευρώ από την Χρυσοχοΐδης ΑΧΕΠΕΥ
- «Ταύρος» για τη μετοχή της ΔΕΗ η Euroxx
- Ανεβάζει τον πήχη για Πειραιώς και Εθνική η Citi
- Αύριο οι υπογραφές για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Mytilineos: «Πράσινο φως» από τους μετόχους για την παράταση του «buyback»
- ΓΕΚ Τέρνα: Δωδέκατη περίοδος εκτοκισμού κοινού ομολογιακού δανείου 2018
- Θετική συνεδρίαση, θετικός μήνας, θετικό τρίμηνο. Η αγορά έχει αλλάξει επίπεδο και συμπεριφορά.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Θετική συνεδρίαση, θετικός μήνας, θετικό τρίμηνο. Η αγορά έχει αλλάξει επίπεδο και συμπεριφορά.
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Κίνα: Αύξηση κατέγραψαν οι τιμές των περισσότερων κεφαλαιακών αγαθών στα τέλη Ιανουαρίου
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο