Πλεονέκτημα για την «Παπουτσάνης» το εξωτερικό
Από τον ΑΝΕΣΤΗ ΝΤΟΚΑ. To βασικό πλεονέκτημα της εισηγμένης «Παπουτσάνης», απέναντι στην πολύχρονη ύφεση, παραμένει η σημαντική δραστηριότητά της στο εξωτερικό. Η εταιρεία και το 2016 κατάφερε, παρά την αβεβαιότητα που επικρατεί στο εγχώριο μακροοικονομικό περιβάλλον, να εμφανίσει διψήφιο ποσοστό αύξησης στον κύκλο εργασιών. Είναι αξιοσημείωτο ότι στο α΄ εξάμηνο του 2016 (που είναι και οι πιο πρόσφατες οικονομικές επιδόσεις της εταιρείας), οι εξαγωγές ανήλθαν σε 3 εκατ. ευρώ, που αντιπροσωπεύουν ποσοστό 33,5% του συνολικού κύκλου εργασιών. Το 30% περίπου αφορά πωλήσεις επώνυμων προϊόντων«Παπουτσάνης» στο εσωτερικό και εξωτερικό, το 39% αφορά πωλήσεις προς την ξενοδοχειακή αγορά, και το υπόλοιπο 31% παραγωγές τρίτων και βιομηχανικές πωλήσεις.
Η βελτίωση των εξαγωγικών επιδόσεων της ελληνικής επιχείρισης οφείλεται σε ανάπτυξη της κατηγορίας των επώνυμων προϊόντων χάρη σε βελτίωση της διανομής τους αλλά και το επαναλανσάρισμα της σειράς Aromatics. Επιπλέον, η κατηγορία των ξενοδοχειακών προϊόντων ενισχύθηκε τόσο στην εσωτερική όσο και στην εξωτερική αγορά, κυρίως λόγω της διεύρυνσης της συνεργασίας με εταιρεία που έχει κυρίαρχη θέση στην παγκόσμια αγορά. Να υπογραμμίσουμε ότι οι εισπρακτέοι εμπορικοί λογαριασμοί περιλαμβάνουν κυρίως απαιτήσεις από μεγάλους ομίλους εταιρειών (αλυσίδες σούπερ μάρκετ εσωτερικού, Ελγέκα και πολυεθνικούς οίκους) και εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον ξενοδοχειακό κλάδο. Για τη μείωση του πιστωτικού κινδύνου η εταιρεία παρακολουθεί συνεχώς την οικονομική κατάσταση των οφειλετών της και παράλληλα έχει προχωρήσει σε ασφάλιση πιστώσεων.
Η «Παπουτσάνης» δραστηριοποιείται σε 3 κύριες κατηγορίες προϊόντων: α) Τα επώνυμα προϊόντα, που σημείωσαν αύξηση το πρώτο εξάμηνο του 2016 κατά 32% χάρη στη βελτίωση της διανομής τους αλλά και το επαναλανσάρισμα της σειράς Aromatics. β) Τα ξενοδοχειακά προϊόντα. Τα προϊόντα της (Olivia, Skin Essentials, Καραβάκι) και τα προϊόντα Κορρέ (σε συνεργασία με την ομώνυμη εταιρεία) διανέμονται στις μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες και σε ξενοδοχειακές μονάδες τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό και γ) Τα προϊόντα τρίτων, ιδιωτική ετικέτα. Η συγκεκριμένη κατηγορία παρουσίασε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 μείωση 22% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του έτους 2015. Σε αυτό συνετέλεσε η διακοπή παραδόσεων σε αλυσίδα λιανικής του εσωτερικού (Μαρινόπουλος Α.Ε.) λόγω κινδύνου επισφάλειας.
Πηγή : kathimerini.gr
20
- Mastercard: Στα 70 δισ. ευρώ η αξία των ηλεκτρονικών πληρωμών στην Ελλάδα φέτος – Σχεδιάζει κίνητρα για πληρωμές με κάρτα στα ταξί
- Στην ΑΚΤΩΡ το Μητροπολιτικό Πάρκο στο Ελληνικό
- «Απογείωση» του «Ελ. Βενιζέλος» το 2023- Αυξημένη 24% η κίνηση
- Πότε αναμένεται η είσοδος της Noval στο Χρηματιστήριο Αθηνών
- «Ελ. Βενιζέλος»: Επενδύσεις 1,3 δισ. στην 20ετία με στόχο 50 εκατ. επιβάτες
- ΔΑΑ-Βενιζέλος: Μοιράζει μέρισμα και κέρδη προηγούμενων χρήσεων πριν το Χρηματιστήριο
- Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Αυξήθηκαν κατά 43% τα κέρδη του στο 9μηνο, σε 188,6 εκατ.
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Επίπεδα Κλεισιμάτων Γενικού Δείκτη 2016 - σήμερα
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο