Ξεκινάει ο ανταγωνιστικός διάλογος για το ΣΔΙΤ των 180 εκατ. ευρώ
Το κουμπί της εκκίνησης του ανταγωνιστικού διαλόγου για την κατασκευή του οδικού άξονα Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, που αποτελεί Σύμπραξη Δημόσιου-Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με κατασκευαστικό κόστος 180 εκατ. ευρώ, πάτησε το υπουργείο Υποδομών. Το ΣΔΙΤ, που έχει διάρκεια 30 ετών, προβλέπει την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους 50 χιλιομέτρων. Περιλαμβάνει τρία διακριτά τμήματα, δηλαδή Καλαμάτα – Ριζόμυλος (16,4 χλμ.), Ριζόμυλος – Πύλος (25,7 χλμ.) και Πύλος – Μεθώνη (7,9 χλμ.).
Με απόφασή του το αρμόδιο υπουργείο προσκαλεί τις πέντε εταιρείες που έχουν περάσει στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, δηλαδή τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, την Άκτωρ Παραχωρήσεις, την Άβαξ, την κοινοπραξία Acciona Concesiones-Μυτιληναίος και την Intrakat να προσέλθουν σε ανταγωνιστικό διάλογο. Κατά την εν λόγω διαδικασία, που εισήχθη στις δημόσιες συμβάσεις, με την οδηγία 2004/18, η αναθέτουσα αρχή διεξάγει διάλογο με τους υποψηφίους με στόχο να προσδιοριστούν οι τεχνικές λύσεις, το χρηματοδοτικό μοντέλο του έργου κτλ.
Ωστόσο, έχει παρατηρηθεί ότι ο ανταγωνιστικός διάλογος είναι συνήθως μία μακρόσυρτη διαδικασία. Γι’ αυτό στην περίπτωση του Καλαμάτα-Μεθώνη μένει να φανεί εάν θα επιτευχθεί ο στόχος που έχει θέσει το υπουργείο Υποδομών για κατάθεση δεσμευτικών προσφορών έως το τέλος του καλοκαιριού και ανάδειξη αναδόχου μέχρι το τέλος της χρονιάς. Πάντως, το τελευταίο διάστημα έχει υπάρξει σημαντική πρόοδος ως προς την ωρίμανση του έργου που εισήλθε στη δεύτερη φάση τον περασμένο Ιανουάριο.
Ο διαγωνισμός του ΣΔΙΤ προκηρύχθηκε τον Μάιο του 2019, λίγες ημέρες πριν τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του 2019, ενώ οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να καταθέσουν δεσμευτικές προσφορές μέχρι τις 2 Ιουλίου του 2019, δηλαδή λίγες ημέρες πριν από τις, τότε, Εθνικές Εκλογές.
Ο αυτοκινητόδρομος Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη μαζί το δρόμο Τσακώνα-Καλό Νερό και τη σχεδιαζόμενη αναβάθμιση του αεροδρομίου Καλαμάτας είναι από τα πιο σημαντικά έργα υποδομής για την Μεσσηνία, σύμφωνα με τοπικούς παράγοντες. Λόγω και του τουριστικού θέρετρου Costa Navarino η περιοχή έχει μπει στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη, ενώ αποτελεί προορισμό και για τους γκολφέρ.
Πηγή: moneyreview.gr - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΕΛΕΒΕΓΚΟΣ
- ΤτΕ: Τι κέρδισαν τα ομόλογα και οι μετοχές από την επενδυτική βαθμίδα
- Δημόσιο Χρέος: Η «έξοδος» με το 30ετές ομόλογο και η επόμενη μέρα
- Τουρισμός: Τα σήματα για το καλοκαίρι από τις αφίξεις τριμήνου
- Οικονομία: Οι «νάρκες» για την επόμενη μέρα- Τα σημεία αιχμής
- Κ. Χατζηδάκης: Μειώνονται στο μισό οι προμήθειες για συναλλαγές μέσω POS έως 10 ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Νέα έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Επίπεδα Κλεισιμάτων Γενικού Δείκτη 2016 - σήμερα
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο