"Κύμα" αγοραπωλησιών στα containerships
Τα ναύλα στην αγορά μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παραμένουν σε δυσθεώρητα επίπεδα, κινητοποιώντας τους πλοιοκτήτες να ενισχυθούν με νέο τονάζ ή και να πουλήσουν κάποιο περιουσιακό στοιχείο, εκμεταλλευόμενοι τις υψηλές αξίες.
Σήμερα, η Euroseas του Αριστείδη Πίττα ανακοίνωσε την απόκτηση του containership "Piraeus Trader", χωρητικότητας 1.740 TEUs και κατασκευής 2006, έναντι 25,5 εκατ. δολαρίων.
Το πλοίο θα παραδοθεί τον Οκτώβριο του τρέχοντος έτους και θα μετονομαστεί σε "Jonathan P". Η αγορά χρηματοδοτήθηκε με ίδια κεφάλαια και δανεισμό.
Όπως ενημερώνει η εισηγμένη στο αμερικανικό χρηματιστήριο εταιρεία, το πλοίο θα εισέλθει σε τριετή ναύλωση, η οποία θα αποφέρει περίπου 26.700 δολάρια ημερησίως.
"Θεωρούμε ότι αυτή η αγορά αντανακλά μία συναλλαγή περιορισμένου ρίσκου, δεδομένης της τριετούς ναύλωσης με πρώτης τάξεως ναυλωτή. Η ναύλωση θα συνεισφέρει περίπου 22 εκατ. δολάρια στα EBITDA" τόνισε, μεταξύ άλλων, ο πρόεδρος και CEO της ναυτιλιακής, κ. Πίττας.
Μιλώντας για τα θεμελιώδη της αγοράς, σημείωσε ότι θα συνεχιστούν οι ευνοϊκές συνθήκες, ενώ οι επερχόμενοι περιβαλλοντικοί κανονισμοί θα περιορίσουν την προσφορά πλοίων. "Συνολικά σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις προσπάθειες επέκτασης με μετρημένο ρίσκο, μετατρέποντας τη Euroseas στην κύρια εισηγμένη εταιρεία με εστίαση σε feeders και μεσαίου μεγέθους containerships" πρόσθεσε.
Μετά την παράδοση του "Piraeus Trader", η εταιρεία θα διαθέτει στόλο 15 πλοίων, χωρίς να υπολογίζονται τα δύο υπό ναυπήγηση πλοία, τα οποία αναμένεται να είναι έτοιμα το 2023.
Η πώληση
Το τελευταίο διάστημα όλο και περισσότεροι ναυλομεσίτες συνδέουν την Goldenport της οικογένειας Δραγνή με την πώληση ενός πλοίου.
Ο λόγος για το handy containership "San Antonio", χωρητικότητας 1.841 TEUs και κατασκευής 2008, το οποίο φέρεται να άλλαξε ιδιοκτήτη για 32,5 εκατ. δολάρια. Η VesselsValue αποτιμά το πλοίο στα 30,58 εκατ. δολάρια.
Σύμφωνα με τον οίκο, η αξία ενός handy ηλικίας 15 ετών αυξήθηκε 34,4% μόνο τον Αύγουστο, στοιχείο ενδεικτικό για τις εξαιρετικές συνθήκες τις οποίες βιώνει ο κλάδος.
Με βάση τα στοιχεία από την ιστοσελίδα της, ο στόλος της Goldenport αποτελείται από 23 containerships και bulk carriers.
Του Γιώργου Γεωργίου
Πηγή: capital.gr
- ΤτΕ: Τι κέρδισαν τα ομόλογα και οι μετοχές από την επενδυτική βαθμίδα
- Δημόσιο Χρέος: Η «έξοδος» με το 30ετές ομόλογο και η επόμενη μέρα
- Τουρισμός: Τα σήματα για το καλοκαίρι από τις αφίξεις τριμήνου
- Οικονομία: Οι «νάρκες» για την επόμενη μέρα- Τα σημεία αιχμής
- Κ. Χατζηδάκης: Μειώνονται στο μισό οι προμήθειες για συναλλαγές μέσω POS έως 10 ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Νέα έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Επίπεδα Κλεισιμάτων Γενικού Δείκτη 2016 - σήμερα
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο