Προσφορά από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για έργο του ΟΑΣΘ
Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ κατέθεσε την περασμένη Παρασκευή 2 Αυγούστου τη μοναδική προσφορά στον διαγωνισμό του έργου ανάπτυξης της τηλεματικής και του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Εργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) Α.Ε. Η κατασκευαστική εταιρεία είναι ο μόνος οικονομικός φορέας που μπορούσε να υποβάλει προσφορά με βάση τους όρους του διαγωνισμού και, σύμφωνα με πληροφορίες, στην προσφορά που κατατέθηκε συμμετέχουν άλλες δύο μικρότερες εταιρείες πληροφορικής.
Η αναθέτουσα αρχή του διαγωνισμού, η Κοινωνία της Πληροφορίας Α.Ε., δεν πραγματοποίησε κάποια ανακοίνωση σχετικά με το αποτέλεσμα του διενεργηθέντος διαγωνισμού. Πιθανώς η νεοδιορισμένη διοίκησή της από το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης να αναμένει το άνοιγμα της προσφοράς, που έχει προγραμματιστεί να γίνει σήμερα 6 Αυγούστου 2019.
Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, απαιτούνταν προηγούμενη εμπειρία αντίστοιχου έργου που υλοποιήθηκε κατά τα τελευταία τρία έτη, και στη χώρα μας ο μόνος οικονομικός φορέας που ικανοποιούσε αυτόν τον όρο ήταν η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Ειδικότερα, ο όρος 2.2.6.1. της προκήρυξης του έργου «Ψηφιακός Μετασχηματισμός Τηλεματική και Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΟΣΕΘ)» έθετε ως απαραίτητη προϋπόθεση συμμετοχής ενός οικονομικού φορέα στον σχετικό διαγωνισμό την υλοποίηση δύο έργων. Το πρώτο αφορούσε την ανάπτυξη ενός συστήματος έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε φορέα με στόλο τουλάχιστον 500 λεωφορείων και το δεύτερο για ανάπτυξη ενός συστήματος τηλεματικής ενημέρωσης των επιβατών σε οργανισμό με διαθεσιμότητα τουλάχιστον 500 οχημάτων.
Στη χώρα μας μόνον δύο φορείς υπάρχουν με στόλο μεγαλύτερο από 500 λεωφορεία. Εκείνος του ΟΑΣΘ και ο δεύτερος του ΟΑΣΑ. Από τους δύο οργανισμούς μόνον στον ΟΑΣΑ έχει γίνει τα τελευταία τρία χρόνια αντίστοιχο έργο και το έχει αναλάβει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. Πρόκειται για το έργο «Ενιαίο Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου» (ΑΣΣΚ) που υλοποιήθηκε με τη μορφή του ΣΔΙΤ στον ΟΑΣΑ.
Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 39 εκατ. ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ. Αξιοσημείωτο είναι ότι, παρά το μεγάλο ύψος του έργου, η προηγούμενη κυβέρνηση το ενέταξε στο Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) και όχι σε κάποιο συγχρηματοδοτούμενο πρόγραμμα της Ε.Ε. (π.χ. ΕΣΠΑ).
Στόχος του έργου είναι η δημιουργία ενός συστήματος ηλεκτρονικής έκδοσης και ακύρωσης εισιτηρίων για τα 650 λεωφορεία των Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΑΣΥΘ) που θα διαδεχθεί τον ΟΑΣΘ στο μέλλον, αλλά και για το μετρό της Θεσσαλονίκης. Επίσης, αντικείμενου του ίδιου έργου είναι η δημιουργία ενός συστήματος τηλεματικής ενημέρωσης των επιβατών της συμπρωτεύουσας για τις αστικές μετακινήσεις τους.
Παράλληλα, η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής την περασμένη Παρασκευή «ακύρωσε» το έργο της «έξυπνης στάθμευσης». Με απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη, ματαιώθηκε ο διαγωνισμός για το έργο «Διαμόρφωση στρατηγικής για τις έξυπνες πόλεις και υλοποίηση Εθνικού Συστήματος Διαχείρισης Στάθμευσης», προϋπολογισμού 25 εκατ. ευρώ, που είχε προκηρύξει λίγο πριν από το Πάσχα η προηγούμενη κυβέρνηση. Ο διαγωνισμός επρόκειτο να γίνει σήμερα. Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης, το έργο θα προκηρυχθεί εκ νέου.
Πηγή: www.kathimerini.gr
- Όμιλος ΑΒΑΞ: Αύξηση μεγεθών, μείωση δανεισμού, ρεκόρ ανεκτέλεστου έργων
- Logismos: Αυξήθηκε κατά 10% στα €3,073 εκατ. ο τζίρος το 2023
- ΧΑ: To consensus των αναλυτών και η τεχνική εικόνα για Εθνική και Πειραιώς
- Alumil: Απόσχιση κλάδου χύτευσης και είσοδος στρατηγικού εταίρου στο χυτήριο
- ΕΛΤΟΝ: Μειώθηκαν στα 3,3 εκατ. ευρώ τα προ φόρων κέρδη
- Ομιλος Space Hellas: Αύξηση τζίρου στα 148 εκατ. ευρώ για το 2023
- Epsilon Net: Αλλαγή σελίδας – Δημόσια πρόταση για έξοδο από ΧΑ
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Space Hellas: Η εταιρία συνεχίζει να αντιμετωπίζει πρόβλημα δανεισμού και κερδοφορίας
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο