Αυτοί οι κλάδοι άντεξαν στον κοροναϊό κι έχουν κέρδη
Υπηρεσίες courier, εγχώριες βιοτεχνίες παραγωγής αντισηπτικών και ειδών ατομικής προστασίας, φαρμακεία, ταχυφαγεία και συνοικιακά παντοπωλεία με κατ' οίκον διανομή, σουπερμάρκετ ζουν στιγμές (εμπορικής) δόξας. Διανύοντας ήδη την τρίτη εβδομάδα καραντίνας και την τέταρτη με κλειστές επιχειρήσεις, ταυτόχρονα με την εξάπλωση του κορωνοϊού αυξάνεται η ανησυχία επαγγελματιών και υπαλλήλων για το μέλλον μιας σειράς κλάδων. Ο τουρισμός, η εστίαση, η ψυχαγωγία είναι μερικά από τα πεδία που ο COVID-19 έχει σαρώσει στο πέρασμά του. Στον αντίποδα, υπηρεσίες courier, εγχώριες βιοτεχνίες παραγωγής αντισηπτικών και ειδών ατομικής προστασίας, φαρμακεία, ταχυφαγεία και συνοικιακά παντοπωλεία με κατ' οίκον διανομή, σουπερμάρκετ ζουν στιγμές (εμπορικής) δόξας!
Την παραπάνω διαπίστωση - ιδίως σε ό,τι αφορά το οργανωμένο λιανεμπόριο - έρχεται να επιβεβαιώσει έρευνα της εταιρείας Nielsen, σύμφωνα με την οποία στην προ κορωνοϊού εποχή (μέχρι τις 23 Φεβρουαρίου) τα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα στο σύνολό τους παρουσίαζαν συγκρατημένη θετική τάση στο 1,8%, με την αύξηση να εκτοξεύεται στο 24,1% από την τελευταία εβδομάδα του Φεβρουαρίου μέχρι και τις 15 Μαρτίου! Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στην περίοδο μετά το ξέσπασμα της πανδημίας παρουσίασαν στο σύνολό τους οι κατηγορίες που αφορούν τα προϊόντα οικιακής χρήσης καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο 18,9% και 13,2% αντίστοιχα, ενώ ακολουθούν τα τρόφιμα και τα ποτά στο 8,9%. Πέραν των παραπάνω, άνθηση γνωρίζουν και άλλες, εναλλακτικές μορφές επιχειρηματικότητας, οι οποίες, παρότι προϋπήρχαν, κατάφεραν εν μέσω πανδημίας να καθιερωθούν στη συνείδηση των πολιτών-καταναλωτών, προεξοφλώντας μια επιπλέον αλλαγή που θα φέρει η τρέχουσα δοκιμασία στις ζωές όλων μας. Με το καθεστώς περιορισμού των μετακινήσεων και την απομόνωση στο σπίτι να μην αφήνουν πολλά περιθώρια για ψυχαγωγία, τα βιβλία αποτελούν μια από τις λίγες ευχάριστες διεξόδους από τη ζοφερή πραγματικότητα και τον ορυμαγδό αρνητικών ειδήσεων της μονοθεματικής πια τηλεόρασης. Τα ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία με προσφορές και εκπτώσεις που αγγίζουν έως και το 80% παρέχουν «αποδράσεις» σε όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν νοητά, ενώ αυξημένη είναι και η ζήτηση από τους χρήστες έξυπνων κινητών για εφαρμογές που είτε τους ψυχαγωγούν είτε διευκολύνουν την καθημερινότητά τους.
Πηγή:tanea.gr
- Ο «χάρτης» των περσινών φορολογικών δηλώσεων – 1 στους 2 δήλωσε εισόδημα κάτω των 10.000 ευρώ
- ΟΟΣΑ: Με 2% θα τρέξει η ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας το 2024
- Alpha Bank: Ενίσχυση του πρωτογενούς πλεονάσματος και δυναμική συρρίκνωσης του δημοσίου χρέους
- Πληθωρισμός: Μικρή πτώση στο 3,2% στην Ελλάδα τον Απρίλιο
- Προϋπολογισμός: Υπέρβαση κατά 598 εκατ. στα φοροέσοδα
- ΤτΕ: Τι κέρδισαν τα ομόλογα και οι μετοχές από την επενδυτική βαθμίδα
- Δημόσιο Χρέος: Η «έξοδος» με το 30ετές ομόλογο και η επόμενη μέρα
- Χρηματικές διανομές εισηγμένων εταιριών κατά το έτος 2024
- Επίπεδα Κλεισιμάτων Γενικού Δείκτη 2016 - σήμερα
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Χρηματικές διανομές εισηγμένων εταιριών κατά το έτος 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο