Αρχική | Εταιρίες | Εισηγμένες Εταιρίες | Η επόμενη μέρα στην οικονομία και τον τουρισμό

Η επόμενη μέρα στην οικονομία και τον τουρισμό

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η επόμενη μέρα στην οικονομία και τον τουρισμό

Αμεση ανάγκη να αρθούν αγκυλώσεις δεκαετιών ώστε να προχωρήσουν νέες επενδύσεις - Το πρώτο μάθημα που έδωσε αυτή η κρίση είναι η ανάγκη ενίσχυσης της αυτάρκειας και η ενίσχυση της τοπικής εφοδιαστικής αλυσίδας

Με αρκετό προβληματισμό για το μέγεθος του πλήγματος που θα επιφέρει τελικά η πανδημία του κορωνοϊού οι άνθρωποι της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου επιχειρούν να προετοιμαστούν για την επόμενη μέρα.

Αν και όλοι αναγνωρίζουν ότι πλέουμε σε αχαρτογράφητα νερά που μπορεί να οδηγήσουν νομοτελειακά σε νέο κύκλο αναδιάρθρωσης της αγοράς, διατηρούν την αισιοδοξία τους επιλέγοντας να σταθούν περισσότερο στο σενάριο μιας μέτριας ύφεσης φέτος, αλλά και στις ευκαιρίες που μπορούν να παρουσιαστούν, κυρίως, στο κομμάτι της εξωστρέφειας των ελληνικών βιομηχανιών.

Και αυτό καθώς η αποκατάσταση της εικόνας της χώρας διεθνώς -και της αξιοπιστίας της- λόγω της πετυχημένης διαχείρισης της πρώτης φάσης της κρίσης της πανδημίας έχει προκαλέσει ήδη το ενδιαφέρον ξένων εταιρειών που αναζητούν αξιόπιστους προμηθευτές.

Ο τουρισμός αναγνωρίζεται ως πυλώνας της οικονομίας που πρέπει να υποστηριχθεί, όλοι όμως ζητούν να ικανοποιηθεί άμεσα το πάγιο αίτημα ανάδειξης της μεταποίησης σε εναλλακτικό πόλο, αφού είναι σε θέση να φέρει και να διατηρήσει πολλαπλάσια αξία στη χώρα.

Εξάλλου, το πρώτο μάθημα που έδωσε αυτή η κρίση, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε όλο τον κόσμο, είναι η ανάγκη ενίσχυσης της αυτάρκειας και η ενίσχυση της τοπικής εφοδιαστικής αλυσίδας.

Στο πλαίσιο αυτό, εκπρόσωποι του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας καταθέτουν μια σειρά από προτάσεις με στόχο να άρουν αγκυλώσεις δεκαετιών ώστε να προχωρήσουν νέες επενδύσεις ζητώντας παράλληλα τον συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων και του τραπεζικού συστήματος για να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα ρευστότητας που σήμερα ίσως είναι και τα πιο σημαντικά.

Στο λιανεμπόριο πάλι η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών και κυρίως η προώθηση νέων τρόπων λειτουργίας του e-commerce (πέραν της διανομής κατ’ οίκον) που σήμερα δοκιμάζεται απ’ όλους τους καταναλωτές θα χαρακτηρίσουν την επόμενη μέρα. Οι μεγάλοι παίκτες ήδη δουλεύουν πάνω σε νέα μοντέλα προκειμένου να εκμεταλλευτούν και το νέο κύμα αναδιάρθρωσης της αγοράς που βλέπουν να έρχεται. Και αυτό καθώς θα υπάρξουν εταιρείες, ειδικά αυτές που επλήγησαν κατά τη δεκαετή περίοδο κρίσης της ελληνικής οικονομίας, οι οποίες δεν θα καταφέρουν να αντέξουν το νέο χτύπημα.

 

Διαβάστε την συνέχεια από το Πρώτο Θέμα


Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text