Αρχική | Χρηματιστήριο | Εισηγμένες Εταιρίες | Παράλληλο e-δίκτυο πωλήσεων από τη Γρ. Σαράντης

Παράλληλο e-δίκτυο πωλήσεων από τη Γρ. Σαράντης

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Παράλληλο e-δίκτυο πωλήσεων από τη Γρ. Σαράντης

Της Αλεξάνδρας Γκίτση

Πολυεθνικές εταιρείες όπως η Procter & Gamble (P&G), η Nestle και η Unilever, έχουν δημιουργήσει διαδικτυακές υπηρεσίες προκειμένου να φθάσουν πιο κοντά στους καταναλωτές τους, σε μια προσπάθεια να έχουν σταθερή ροή εσόδων και μειωμένο κόστος διάθεσης. Η απευθείας πώληση δίνει τη δυνατότητα στους παραγωγούς να παρακάμπτουν τους λιανεμπόρους - μεσάζοντες, να αυξάνουν την κερδοφορία και να ελέγχουν καλύτερα την προώθηση, την τιμολόγηση και την εμπορία, αναφέρεται σε σχετικές μελέτες όπως αυτή της McKinsey.

Αυτά συμβαίνουν εδώ και αρκετό διάστημα στο εξωτερικό. Όχι όμως μόνο στο εξωτερικό. Η μια μετά την άλλη ελληνική εταιρεία παραγωγής ή και εμπορίας προϊόντων, δημιουργεί τη δική της ηλεκτρονική πλατφόρμα για να φθάσει πιο κοντά στους καταναλωτές της. Όπως η Γρ. Σαράντης που δημιούργησε το e-shop scarletbeauty.gr.

"Αποστολή μας είναι να κάνουμε τις πιο πολυτελείς μάρκες καλλυντικών προσιτές για κάθε καταναλωτή, δίνοντάς του την ευκαιρία να εξερευνήσει τον κόσμο της ομορφιάς χωρίς περιορισμούς”, λέει στο μήνυμα της η εταιρεία για το τι είναι το scarletbeauty που προσφέρει ειδικές προσφορές σε γνωστά brands όπως Estee Lauder, Clinique, Mac, La Mer, Tom Ford, Cartier, Bobbi Brown, Jo Malone London και άλλα.

Προϊόντα επιλεκτικής διανομής, δηλαδή αυτά που διατίθενται παραδοσιακά μέσω των καταστημάτων καλλυντικών, οι πωλήσεις των οποίων λόγω του lockdown έχουν μηδενίσει στα φυσικά καταστήματα. Εν αντιθέσει με τις πωλήσεις εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ όπου καταγράφουν σημαντική αύξηση. Σε ότι αφορά τα αντιηλιακά οι τοποθετήσεις των προϊόντων θα ξεκινήσουν, με καθυστέρηση ενάμιση μήνα, μέσα στον Μάιο. Την ίδια στιγμή ο όμιλος έχει εισέλθει στη "μάχη" της παραγωγής αντισηπτικών και αντιβακτηριδιακών προϊόντων.

Αναφορικά με την πορεία των πωλήσεων του το πρώτο τρίμηνο εμφάνισε αύξηση 25%, επίδοση η οποία σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο και CFO του ομίλου, κ. Κ. Ροζακέα, είναι "η υψηλότερη ιστορικά τα τελευταία 25 χρόνια". Ο ίδιος κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ενημέρωσης των αναλυτών ανέφερε πως το περιθώριο κέρδους EBITDA  θα ξεπεράσει εκείνο του 2019 που ήταν στο 14,79%.

Η μέση αύξηση κατά 25% του τζίρου αφορά όλες τις κατηγορίες προϊόντων, πλην της επιλεκτικής λόγω του κλεισίματος των δικτύων καλλυντικών. Ωστόσο όπως είπε στην παρούσα φάση δεν υπάρχει "ορατότητα" για το μέλλον και την επίδοση του ομίλου στο σύνολο του 2020 δεδομένων των ειδικών συνθηκών λόγω της πανδημίας.

Εν τω μεταξύ, μέσω τηλεδιάσκεψης, θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 7 Μαΐου η τακτική γενική συνέλευση της εταιρείας.


Πηγή: capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text