Αρχική | Προηγ. Τεύχη | 2021 - No 224 έως 235 | Χ&Α - 230 | ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ-ΛΑΠΠΑΣ: Ικανοποιητικές επιδόσεις για το α΄εξάμηνο και νέα σχέδια για τον όμιλο

ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ-ΛΑΠΠΑΣ: Ικανοποιητικές επιδόσεις για το α΄εξάμηνο και νέα σχέδια για τον όμιλο

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
ΚΛΟΥΚΙΝΑΣ-ΛΑΠΠΑΣ: Ικανοποιητικές επιδόσεις για το α΄εξάμηνο και νέα σχέδια για τον όμιλο

 

 

 

 

 

 

 

Κλουκίνας -Λάππας

 

Ικανοποιητικές επιδόσεις για το α΄εξάμηνο και νέα σχέδια για τον όμιλο

 

Με αρκετά ικανοποιητικές επιδόσεις, έκλεισε το α’ εξάμηνο του 2021 για την εταιρία, καθώς σημειώθηκε αύξηση πωλήσεων 17% σε σχέση με το α΄εξάμηνο του 2020 και κατά 4,7% σε σχέση με το α΄εξάμηνο του 2019.

Οι καθαρές λιανικές πωλήσεις στην Ελλάδα, με τη σταδιακή επαναλειτουργία του δικτύου των φυσικών καταστημάτων από τις 5 Απριλίου, σημείωσαν για την ίδια περίοδο αύξηση 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, αλλά και αύξηση 7,0% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Στις χώρες που δραστηριοποιείται ο όμιλος, σημαντική αύξηση πωλήσεων παρουσίασε η Ρουμανία (κατά 92%), η Σερβία (κατά 45%) και η Αλβανία (κατά 35%).

 

Κατά τα φαινόμενα, το 2021, η εταιρία θα βάλει τέλος σε μία πολυετή πτωτική πορεία των πωλήσεων, ενώ, ανάλογα και με την πορεία των πωλήσεων στο δίκτυο του εξωτερικού, η θετική πορεία μπορεί να συνεχιστεί και στα επόμενα έτη.

 

Το ηλεκτρονικό κατάστημα, μετά  την επαναλειτουργία των φυσικών καταστημάτων,  εξακολουθεί να είναι πρώτο σε πωλήσεις και με σημαντική διαφοροποίηση του ποσοστού συμμετοχής στις συνολικές πωλήσεις λιανικής -και αυτό μπορεί να θεωρηθεί ως ένα μεγάλο “κέρδος” από την περίοδο της πανδημίας, αφού η εταιρία, μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, προσεγγίζει πελάτες που δε μπορούσε να προσεγγίσει στο παρελθόν. Η Διοίκηση της εταιρίας εκτιμά ότι για το β΄ εξάμηνο του έτους το ποσοστό συμμετοχής του e-shop, εφόσον η αγορά παραμείνει σε πλήρη λειτουργία, θα ισορροπήσει γύρω στο 14% - 15% σε σχέση με τις συνολικές λιανικές πωλήσεις. Δείτε εδώ.

 

Τα νέα σχέδια του ομίλου, συμπεριλαμβάνουν την αναδιάρθρωση και επέκταση του δικτύου των φυσικών καταστημάτων Mothercare και τη διασύνδεσή τους με το e-shop και στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας. Σε ότι αφορά τον σχεδιασμό, μετά την εκμίσθωση του ιδιόκτητου καταστήματος στην Ερμού, στη γνωστή αλυσίδα αθλητικών ειδών Adidas έναντι 64.000 ευρώ τον μήνα, η εταιρία βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για το άνοιγμα νέου καταστήματος στο Smart Park στα Σπάτα, ενώ σε νέο χώρο θα φιλοξενηθεί το κατάστημα ELC στο Mall.

 

Σε επίπεδο αποτελεσμάτων η εταιρία εκτιμά ότι το 2021 θα είναι πάνω όχι μόνο από το 2020 αλλά και από το 2019, ενώ δεν φαίνεται να αντιμετωπίζει προβλήματα από τη διατάραξη που υπάρχει αυτή τη στιγμή στο μεταφορικό κόστος (εδώ).

 

Σε βάθος πενταετίας, παρατηρούμε πως σε επίπεδο πωλήσεων υπάρχει μια πτωτική πορεία. Παράλληλα το μικτό περιθώριο κέρδους έκανε μικρές διακυμάνσεις μέχρι το 2018 και υποχώρησε τα τελευταία δύο χρόνια (2020: 49,5%), αλλά εντούτοις, παραμένει ικανοποιητικό. Επίσης οι δαπάνες λειτουργίας από το 2015 μέχρι σήμερα υποχωρούν. Τα χρηματοοικονομικά έξοδα, ενώ σημείωναν πτωτική πορεία μέχρι το 2018, το 2019 και το 2020, σταθεροποιήθηκαν στα € 1,2 εκατομμύρια.

 

Στον τομέα της κερδοφορίας, η πορεία δεν είναι ξεκάθαρη, ακόμα και την περίοδο όπου η εταιρία εμφάνισε κέρδη (2016 - 2017 - 2018), υπήρξαν μεγάλες διακυμάνσεις.

 

Τα Ίδια Κεφάλαια του ομίλου, μειώνονται σταθερά από το 2015, την ίδια πορεία ακολουθούσαν και οι συνολικές υποχρεώσεις μέχρι όμως το 2018. Δείτε εδώ.

 

Χρηματιστηριακά, η μετοχή, από την αρχή του έτους μέχρι την 7/7/2021, σημειώνει απόδοση 11,7% (ΓΔ: 8,4%). Ο μέσος όγκος συναλλαγών για το 2021 φθάνει τα 21.321 τεμάχια (2020: 19.257), η μέση αξία συναλλαγών φτάνει τα € 14.979 (2020: € 10.984,) και οι μέσες πράξεις φτάνουν τις 40 (2020: 37).

 

Εκτίμηση μας για το 2021 είναι ότι οι πωλήσεις θα κινηθούν γύρω από τα € 26,0 εκατομμύρια και η καθαρή κερδοφορία θα είναι θετική και θα πλησιάσει στις € 600,0 χιλιάδες περίπου.

Επιστροφή στα περιεχόμενα, εδώ.


Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text