Ένα βήμα από τον τερματισμό το FlyOver
Ένα βήμα πριν την αποκάλυψη των οικονομικών προσφορών που θα κρίνουν και τον τελικό νικητή βρίσκεται ο διαγωνισμός για το FlyOver της Θεσσαλονίκης. Τα τέσσερα υποψήφια σχήματα φτάνουν ισόπαλα ως το τελικό στάδιο του διαγωνισμού για τη Σύμβαση Δημόσιου – Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) της Νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, προϋπολογισμού 373 εκατ. ευρώ.
Το έργο έτρεξε μέχρι σήμερα με πρωτοφανείς για τα ελληνικά δεδομένα ρυθμούς, αν αναλογιστούμε ότι πέρασε από την κρίση της Διυπουργικής Επιτροπής ΣΔΙΤ στις 15 Ιουλίου 2020. Μόλις δύο μήνες αργότερα (11.09.2020) εγκρίθηκε η διενέργεια Διεθνούς ∆ιαγωνισμού με τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου.
Έχοντας λάβει μόλις μία παράταση διαστήματος μικρότερου του ενός μήνα, ο διαγωνισμός άλλαξε πίστα μια ημέρα πριν την αυλαία της προηγούμενης χρονιάς με την κατάθεση των δεσμευτικών προσφορών από τα τέσσερα συμμετέχοντα σχήματα: ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος, INTRAKAT, ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις και ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.
Μετά από δύο κύκλους, η πρώτη φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου ολοκληρώθηκε χωρίς τις μέχρι σήμερα συνήθεις καθυστερήσεις, γεγονός που αποδίδεται στην καλή προετοιμασία και την επαρκή ωρίμανση του διαγωνισμού. Η ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου βρίσκεται προ των πυλών, εφόσον δεν υπάρξουν δικαστικές καθυστερήσεις, ενώ η έναρξη των εργασιών προγραμματίζεται εντός του έτους.
Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, κ. Κώστα Καραμανλή, και τα τέσσερα υποψήφια σχήματα που κατέθεσαν δεσμευτικές προσφορές για το FlyOver, προχωρούν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού. Οι φάκελοι Α’ – Δικαιολογητικά Συμμετοχής και Β’ – Τεχνική Προσφορά́ κρίθηκαν ως πλήρεις και παραδεκτοί. Όπως φαίνεται στο κείμενο της απόφασης, οι τέσσερις μνηστήρες κρίθηκαν ισόπαλοι από την Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού ως προς την τεχνική τους προσφορά. Άρα τώρα το μόνο βήμα που μένει είναι η αποσφράγιση των οικονομικών φακέλων του διαγωνισμού.
Το έργο της Νέας Ανατολικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης αφορά στην κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα, με τέσσερεις λωρίδες, δύο συν λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ), ανά κατεύθυνση.
Το γνωστό πια FlyOver θα είναι ένας σύγχρονος εναέριος αυτοκινητόδρομος, που θα εξασφαλίσει οριστική λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα της Θεσσαλονίκης, θα κάνει τις μετακινήσεις πιο γρήγορες, οικονομικές, αλλά και πιο ασφαλείς.
Ολγα Κλώντζα
Πηγή: ot.gr
- ΤτΕ: Τι κέρδισαν τα ομόλογα και οι μετοχές από την επενδυτική βαθμίδα
- Δημόσιο Χρέος: Η «έξοδος» με το 30ετές ομόλογο και η επόμενη μέρα
- Τουρισμός: Τα σήματα για το καλοκαίρι από τις αφίξεις τριμήνου
- Οικονομία: Οι «νάρκες» για την επόμενη μέρα- Τα σημεία αιχμής
- Κ. Χατζηδάκης: Μειώνονται στο μισό οι προμήθειες για συναλλαγές μέσω POS έως 10 ευρώ
- ΟΔΔΗΧ: Η έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Νέα έξοδος της Ελλάδας στις αγορές με 30ετές ομόλογο
- Χρηματικές διανομές εισηγμένων εταιριών κατά το έτος 2024
- Το επενδυτικό σχόλιο του κ. Γιάννη Σιάτρα, θα δημοσιευθεί, αύριο το πρωί, στις 9:00 πμ.
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
- Γιώργος Μυλωνάς (Alumil): Είμαι σε ομηρία από τους servicers- Πνίγουν τις υγιείς επιχειρήσεις
- Χρηματικές διανομές εισηγμένων εταιριών κατά το έτος 2024
- Data centers: Ποιες εταιρείες πρωταγωνιστούν – Ο χάρτης της ελληνικής αγοράς
- Βιομηχανία: Βουτιά 7,4% στις τιμές παραγωγού στην Ελλάδα τον Δεκέμβριο
- Δεύτερο «μέτωπο» στη ναυτιλία ο Ινδικός Ωκεανός μετά την Ερυθρά Θάλασσα - Η αύξηση περιστατικών πειρατείας προκαλεί ανησυχία
Σχόλια (0)
Σχολιάστε το άρθρο