Αρχική | Οικονομία | Ελληνική Οικονομία | Η Ελλάδα στις πρώτες αγορές για την ΤUI και το 2022 με στόχο να φέρει 3 εκατ. επισκέπτες

Η Ελλάδα στις πρώτες αγορές για την ΤUI και το 2022 με στόχο να φέρει 3 εκατ. επισκέπτες

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
Η Ελλάδα στις πρώτες αγορές για την ΤUI και το 2022 με στόχο να φέρει 3 εκατ. επισκέπτες

Στην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού με στροφή σε ένα πιο ‘’πράσινο’’ πρότυπο εστίασε η τηλεδιάσκεψη που είχε χθες ο επικεφαλής της TUI με τον Ελληνα Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, παρουσία και του υπουργού Toυρισμού κ. Βασίλη Κικίλια εν όψει της συνεργασίας του μεγαλύτερου ευρωπαϊκού τουριστικού οργανισμού με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για το νησί της Ρόδου.

Πρόκειται για την ίδρυση του Co-Lab του ομίλου στη Ρόδο, του πρώτου εργαστηρίου συνεργασίας για τον επωφελή πράσινο και ψηφιακό μετασχηματισμό ολόκληρης της αλυσίδας υπηρεσιών που συνδέονται με τον τουρισμό.

«Θέλουμε να στρέψουμε το βλέμμα μας στο μέλλον και επιμένουμε σταθερά ότι το νέο μας τουριστικό μοντέλο πρέπει να είναι βιώσιμο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μητσοτάκης, προσθέτοντας ότι «η πράσινη μετάβαση είναι σημαντική και σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα ξεχωριστό Ταμείο για όλα τα νησιά του Αιγαίου ώστε να μπορούν οι τοπικές κοινωνίες και οι δήμοι να συμμετάσχουν σε projects τα οποία θα εστιάζουν ιδιαίτερα σε ζητήματα βιωσιμότητας».

Ο διευθύνων σύμβουλος της TUI κ. Φριτς Γιούσεν κατατάσσει την Ελλάδα στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς για τον όμιλο, ο οποίος από την πλευρά του, θα συνδράμει στην προσπάθεια ενίσχυσης της χώρας μας στον τομέα της αειφορίας και της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, με καινοτόμα προγράμματα στον ορίζοντα της επόμενης πενταετίας και χρηματοδότηση από εθνικούς κι ευρωπαϊκούς πόρους. Στόχος να καταστεί το νησί της Ρόδου- ένα από τα βαριά ‘’χαρτιά’’ της χώρας στον τομέα του τουρισμού με 2,5 εκατομμύρια αφίξεις ετησίως- ευρωπαϊκό πρότυπο για την επόμενη μέρα του κλάδου.

Πλατφόρμα συνεργασίας

Σήμερα Πέμπτη, το επιτελείο της TUI και του oργανισμού TUI Care Foundation, από κοινού με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου θα παρουσιάσει τις λεπτομέρειες της νέας πλατφόρμας συνεργασίας, στην οποία θα ενταχθούν τα επιμέρους προγράμματα που τα ‘’τρέξουν’’ μέσα στα επόμενα χρόνια. Το TUI Care Foundation έχει ήδη ενεργή δραστηριότητα στην Κρήτη με το πρόγραμμα βιώσιμου τουρισμού του ομίλου στο νησί, το οποίο συνδέει τον τουρισμό με την αγροτική και αλιευτική δραστηριότητα, με στόχο «να προσφέρει», όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται, «στους επισκέπτες του νησιού μια αυθεντική βιωματική τουριστική εμπειρία».

Η συμφωνία για την ίδρυση του πρώτου εργαστηρίου συνεργασίας Co-Lab αφορά την ανάπτυξη πολιτικών και προγραμμάτων που θα διασφαλίσουν τον βιώσιμο τουρισμό, με στόχο να μετατραπεί το νησί της Ρόδου υπόδειγμα πράσινου και ψηφιακού μετασχηματισμού που θα αφορά ολόκληρη την αλυσίδα υπηρεσιών φιλοξενίας και εστίασης: από τα ξενοδοχεία και τα μέσα μεταφοράς έως τα μουσεία και τους χώρους ψυχαγωγίας.

«Με τον τρόπο αυτό, το Νησί των Ιπποτών θα προσφέρει έναν απτό οδικό χάρτη που θα μπορούν να υιοθετήσουν τουριστικοί προορισμοί σε όλο τον κόσμο. Το νέο εργαστήριο θα αναζητήσει εφαρμόσιμες απαντήσεις σε σοβαρές προκλήσεις του 21ου αιώνα, όπως η μείωση του αντίκτυπου του τουρισμού στο περιβάλλον, αλλά με οφέλη για την ανάπτυξη των τοπικών οικονομικών και για την αγορά εργασίας, χωρίς αποκλεισμούς», όπως επισημαίνεται σχετικά. Πυξίδα για τη δράση του Co-Lab θα είναι οι 17 Στόχοι Βιώσιμης Ανάπτυξης του ΟΗΕ και η Πράσινη Συμφωνία της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Οι προβλέψεις της TUI

Οσον αφορά τις προβλέψεις του ταξιδιωτικού κολοσσού για τη φετινή χρονιά, τα επίπεδα κρατήσεων για τη χώρα μας είναι παραπάνω από ικανοποιητικά- τηρουμένων των αναλογιών πάντα εν μέσω πανδημίας. Οι δημοφιλείς ελληνικοί προορισμοί κατατάσσονται -όπως και πέρυσι- στις πρώτες θέσεις για το ευρωπαϊκό ταξιδιωτικό κοινό στις χώρες όπου δραστηριοποιείται ο όμιλος, δεδομένου ότι η Ελλάδα διατηρεί το θετικό πρόσημο από τις δύο προηγούμενες σεζόν Covid- 19 σε ό,τι έχει να κάνει με τη διαχείριση της πανδημίας αλλά και την έγκαιρη έναρξη της σεζόν.

Βούληση της TUI αλλά και του κυβερνητικού επιτελείου είναι, εφόσον τα επιδημιολογικά δεδομένα το επιτρέψουν και υπάρξει αναχαίτιση των αριθμών της πανδημίας, φέτος η θερινή σεζόν να κάνει εκκίνηση όσο το δυνατόν νωρίτερα σε επιλεγμένους ελληνικούς προορισμούς (π.χ. Κρήτη, Ρόδο), από τα τέλη Μαρτίου.

Υπενθυμίζεται εδώ ότι προ Covid -19, το 2019, μέσω του ομίλου (από όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται με πιο βασική τη Γερμανία) ήρθαν στη χώρα μας περί τα 3 εκατομμύρια επισκέπτες στη χώρα μας με το στόχο για τη φετινή χρονιά να επιστρέφει τελικά στα προ πανδημίας επίπεδα

Ο κ. Γιούσεν εξέφρασε την εκτίμηση χθες ότι η Ελλάδα θα ξεπεράσει τα προ κρίσης επίπεδα και θα αποτελέσει έναν από τους κερδισμένους της υγειονομικής κρίσης, υπογραμμίζοντας ότι τα μέτρα προστασίας που κατάρτισε και ενεργοποίησε η Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας αποτέλεσαν κρίσιμο στήριγμα για τον τουρισμό.

Οι πέντε τάσεις της σεζόν

Η σεζόν του 2022 θα είναι η τρίτη κατά σειρά με όρους πανδημίας με πέντε μεγάλες τάσεις όπως αυτές έχουν καταγραφεί από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (σ.σ. κι έχουν φανεί και στη χώρα μας):

-Ανοδος του εσωτερικού τουρισμού και γενικότερα των κοντινών ταξιδιών,

-Προτίμηση του ταξιδιωτικού κοινού για δραστηριότητες κοντά στη φύση,

–Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής,

-Εμφαση στην αειφορία και στις αυθεντικές εμπειρίες και τέλος

–Υψηλότερες δαπάνες στον προορισμό και μεγαλύτερης διάρκειας ταξίδια.

 

Στεφανία Σούκη

Πηγή: newmoney.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text