Αρχική | Εταιρίες | Τράπεζες | "Απογειώνεται" το digital της Εθνικής - Στόχος 3 εκατ. ενεργοί χρήστες το 2023

"Απογειώνεται" το digital της Εθνικής - Στόχος 3 εκατ. ενεργοί χρήστες το 2023

Μέγεθος γραμμάτων: Decrease font Enlarge font
"Απογειώνεται" το digital της Εθνικής - Στόχος 3 εκατ. ενεργοί χρήστες το 2023

Με δυναμικούς ρυθμούς συνεχίζεται η διείσδυση των ψηφιακών καναλιών της Εθνικής Τράπεζας, με την αξία των συναλλαγών που εκτελούνται μέσω e-banking να καταγράφει άλμα 16% το πρώτο τρίμηνο του 2023, σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία για το 2022, ο αντίστοιχος ρυθμός αύξησης το δ΄ τρίμηνο ήταν 11%, γεγονός που αποδεικνύει ότι η τράπεζα έχει πατήσει "γκάζι" με στόχο τη στροφή ολοένα περισσότερων ιδιωτών και επιχειρήσεων στην ηλεκτρονική τραπεζική.

Ασφαλείς πηγές αποκαλύπτουν στο Capital.gr ότι ο στόχος έως το τέλος του έτους είναι οι ενεργοί χρήστες των ψηφιακών καναλιών να αγγίξουν τα 3 εκατομμύρια, από 2,8 εκατ. που είναι ήδη. Σημειώνεται ότι, σε όρους ενεργών χρηστών συνολικά στην αγορά, το μερίδιο της ΕΤΕ ανέρχεται σε 30%, ενώ το σύνολο των εγγεγραμμένων χρηστών ανέρχεται σήμερα στην τράπεζα σε 3,8 εκατομμύρια.

Αντίρροπη είναι η τάση -όπως είναι αναμενόμενο- στα παραδοσιακά κανάλια εξυπηρέτησης όπως τα φυσικά καταστήματα. Σύμφωνα με τα τελευταία οικονομικά στοιχεία που παρουσίασε η τράπεζα πριν λίγες ημέρες, ο όγκος των συναλλαγών μέσω e-banking ανήλθε σε 26,3 εκατ. ευρώ, ενώ στα καταστήματα υποχώρησε κατά 9% σε ετήσια βάση σε 1,4 εκατ. ευρώ.

Σταθερά -και ελαφρώς ανοδικά- κινείται η χρήση των ΑΤΜ και των αυτόματων μηχανημάτων πληρωμών (APS) που παρουσιάζουν ετήσια αύξηση όγκου συναλλαγών 3% στα 22,3 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά στις υπηρεσίες που παρέχει ψηφιακά η Εθνική στους πελάτες της, αυτές αφορούν στην εγγραφή νέων πελατών (digital onboarding), όπου καταγράφει μερίδιο αγοράς 30%, άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών (μερίδιο 34%), έκδοση χρεωστικών καρτών (38%), έκδοση πιστωτικών καρτών (52%) και χορήγηση καταναλωτικών δανείων (34%).

"Στόχος μας για φέτος είναι να ξεπεράσουμε τις 350.000 πωλήσεις προϊόντων και υπηρεσιών μέσω των ψηφιακών καναλιών μας", αναφέρει στο Capital.gr αρμόδιο στέλεχος της τράπεζας. Προκειμένου να επιτευχθεί αυτό, ο στόχος είναι διττός: αφενός να ενισχυθεί περαιτέρω η διείσδυση της ψηφιακής τραπεζικής σε υφιστάμενους και νέους πελάτες και, αφετέρου, να ανοίξει η βεντάλια των προϊόντων και υπηρεσιών που παρέχονται ψηφιακά.

Προς την κατεύθυνση αυτή, η τράπεζα λάνσαρε πριν δύο εβδομάδες τη νέα εφαρμογή digital banking για ατομικές επιχειρήσεις, μέσω της οποίας έχουν τη δυνατότητα να διαχειρίζονται το ταμείο της επιχείρησής τους σε real time και, παράλληλα, να πραγματοποιούν πληρωμές, εγκρίσεις, μεταφορές και άλλες καθημερινές  συναλλαγές, απευθείας από το κινητό τους.

 

Βάσω Αγγελέτου

Πηγή: capital.gr

Διαβάστε το άρθρο από την πηγή

Εγγραφή RSS για αυτά τα σχόλια Σχόλια (0)

συνολικά: | προβολή:

Σχολιάστε το άρθρο comment

Παρακαλώ εισάγετε τον κωδικό που βλέπετε στην εικόνα:

Eshop
  • email Αποστολή άρθρου
  • print Εμφάνιση εκτύπωσης
  • Plain text Προβολή ώς Plain Text